Kjetil-H Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Brukernavn: Kjetil-H Deltagernivå: Purist Utstyr: Minolta 50/1.7, 7D #week50mm kan kanskje bli en ressurs for ekstramateriale? (fikset linken) Endret 7. desember 2009 av Kjetil-H Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Dag 1mm: Julepynt. f2.4 - 1/60sek - ISO400 Endret 7. desember 2009 av Kjetil-H Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Dag 2mm: Julepynt II f2.0 - 1/90sek - ISO400 [ADVARSEL="stemningssettende bakgrunnsmusikk sammen med bilder i første link"/] For noen år siden fikk jeg Rune Johansens bok Hiv Mannskjiten til jul. Den dokumenterer på glimrende vis et stykke norsk kulturhistorie jeg har et nervøst forhold til. De fleste slektningene mine som har rundet 60 har hyller og skap fulle av nips, pyntegjenstander, og jeg har funnet dem som gnir seg i hendene som et resultat av dette. Selve kilden. Made in Hong Kong, sold in Trondheim, no refunds. No pictures! Kan ikke garantere at det er samme uskyldige forbipasserende som igår, men hvem vet? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Nips og jall - morsom historie. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Steinskatt til 40 kroner! Den skulle jeg hatt når jeg var liten og samlet på steiner. Pene bilder spesielt det første likte jeg godt, aner jeg et tema for uka? Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Takk begge to Det er ihvertfall mye rart som dukker opp der ute, jeg skal se om jeg finner mer idag.. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Dag 3mm: Julepynt III f4.0 - 1/45sek - ISO400 Dag 4mm: Julepynt IV f2.0 - 1/250sek - ISO400 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå