EverAfter Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Jeg har startet en nettbutikk med salg av brudekjoler, ballkjoler o.s.v. på www.everafter.no og vil gjerne ha noen "eksperters" formening om siden. Har benyttet meg av mystore.no så er jo litt begrenset hva jeg kan endre på men det er jo en god del jeg bestemmer selv. Har vært borti å drive nettbutikk før men hadde da mest med salg og kundeservice delen å gjøre. Setter derfor veldig pris på en pekepinn om hva som er bra og dårlig med siden og hva jeg burde endre på. Tusen takk Endret 6. desember 2009 av EverAfter Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Første jeg legger merke til er at det står "hjem" to steder på menyen. "And they lived happely ever after" var litt vanskelig å lese. "Hos oss finner du skreddersydde brudekjoler....." skrifttypen her er ganske stygg etter min mening Tips: Bruk samme skrifttype som du har under "kategorier". Prøv å ha samme bredde på alle sidene, bruk gjerne et includescript om det er mulig. (index.php?side=xxx). Lenke til kommentar
EverAfter Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Første jeg legger merke til er at det står "hjem" to steder på menyen. "And they lived happely ever after" var litt vanskelig å lese. "Hos oss finner du skreddersydde brudekjoler....." skrifttypen her er ganske stygg etter min mening Tips: Bruk samme skrifttype som du har under "kategorier". Prøv å ha samme bredde på alle sidene, bruk gjerne et includescript om det er mulig. (index.php?side=xxx). Takk for tips, skriften kan jeg kanskje forandre på ja, både på "and they lived happily ever after" og på resten, tenkte den skulle være litt jentete og "eventyraktig" men den må selvsagt være grei å lese og passe inn med resten også. Det med bredden skal jeg få dem til å fikse i morgen, av en eller annen grunn har den forandret seg etter at jeg la til noe på en av sidene. Er også litt forvirret fordi fargene er ganske annerledes avhengig av hvilken data jeg ser på, noen ganger er bakgrunnsfargen på visse bilder mørk blå og andre ganger lilla! Skulle lage en annonse til et blad og måtte få bekreftelse på hva slags farge annonsen kom til å bli i bladet for hos meg ble den helt annerledes på 2 ulike dataer..jaja den ble som den skulle til slutt Lenke til kommentar
EverAfter Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Tar forresten også gjerne imot kritikk og råd om sidens innhold og layout i henhold til søkeoptimalisering med takk!! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Finn et litt mer nøytralt design, får litt flashbacks til 90-tallet. Lenke til kommentar
EverAfter Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Finn et litt mer nøytralt design, får litt flashbacks til 90-tallet. Hmmmm...kan du utdype litt mer hva du mener med nøytralt? Litt usikker på akkurat hva du mener da.. Lenke til kommentar
masb Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 - tilbudsbanneren er forstyrrende og kunne med helle vært bedre integrert - teksten på banneret er vanskelig å lese - hele banneret bure være klikkbart - jeg ville likt bedre om "hvordan velge kjole" var en egen side med beskrivende bilder i stedet for masse tekst med liten font. virker nesten litt uviktig slik som det er nå. - forskjellig fontstrørrelse på "om oss" ellers så virker jo sida å være informativ Lenke til kommentar
EverAfter Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 - tilbudsbanneren er forstyrrende og kunne med helle vært bedre integrert - teksten på banneret er vanskelig å lese - hele banneret bure være klikkbart - jeg ville likt bedre om "hvordan velge kjole" var en egen side med beskrivende bilder i stedet for masse tekst med liten font. virker nesten litt uviktig slik som det er nå. - forskjellig fontstrørrelse på "om oss" ellers så virker jo sida å være informativ Ja du har noen poeng der som jeg kan kikke litt på. Desverre er jeg forholdsvis begrenset med tanke på hvilke endringer jeg kan gjøre siden jeg benytter meg av en host som har visse restriksjoner på hva jeg kan endre på og legge til. Ville egentlig hatt flere sider med både tekst, bilder, info, tips o.s.v. men da må jeg nok betale ekstra for å "skreddersy" siden så det får bli når jeg begynner å få litt mer fortjeneste. Men banneret har jeg i alle fall kontroll over selv så det kan jeg jo endre på. Setter i alle fall veldig pris på tilbakemelding så tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå