Gå til innhold

Veien til Medisinstudiumtråden

Vaio

Anbefalte innlegg

Studere sjølv første året på medisin i polen. Og er meget fornøgd med det. Vi kan ete ute på resturanter so og sei dagleg. Vi er mange nordmenn. Og samtidig møter vi mange andre kulturar og folk. Så alt i alt ein meget positiv opplevelse.

Trur og at turnusen vil forandre seg. Vi hadde nettopp besøk av norsk legeforening her nede. Og dei sa det samme. Men korleis den vil forandre seg veit vi ikkje. Og det vil mest sannsynleg ikkje skje noko rask endring i å ta inn personar som har studert i utlandet. Til det produsere norge rett og slett for få leger.

hvilken universitet studerer du ved

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur ein statseksam kunne vore ein meget interessant løysning. Men tviler på at det går igjennom i norge. Alle skal jo tross alt vere like.

Medisin foreninga som var hos oss, meinte at søknadsbasert turnus var eit godt mulig alternativ tho. Så då blir vel nettverk viktigare enn nokon sinne.

@Sabir:

Pomeranian Medical University, Szczecin :)

Endret av Cho-san
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trur ein statseksam kunne vore ein meget interessant løysning. Men tviler på at det går igjennom i norge. Alle skal jo tross alt vere like.

Statseksamen er ment til å standardiserer kommende turnuskandidat, dvs alle starter likt i utgangspunktet. :)

Lenke til kommentar

Medisin foreninga som var hos oss, meinte at søknadsbasert turnus var eit godt mulig alternativ tho. Så då blir vel nettverk viktigare enn nokon sinne.

@Sabir:

Pomeranian Medical University, Szczecin :)

jeg har lyst til å prøve meg der også, men lurte om det er en bra universitet(generell sett). Kunne du fortelle litt

Lenke til kommentar

No har eg ikkje so mykje erfaring frå andre universitet. Men i forhold til andre utdannelses instanser er det ganske likt. Alltid nokon som meiner ein lærar er kjempe bra, andre ikkje. Sjølv synes eg dei fleste er meget flinke. Dei kan stoffet sitt, men nokre av dei bryr seg ikkje noko særleg, med mindre du tar iniativ til eiga læring.

Men medisinstudie er ikkje noko ein begynner på med mindre ein er klar over at meste parten av jobben, er ein nødt til å gjere sjølv.

No første halvåret har vi:

Anatomi: Hovudfaget vårt i år, skal lære alt av anatomien første året. Så går nokre timar med til lesing på det. Vi får mykje samples i form av ekte skjellet og kroppar, så er gøy å sjå ting i praksis. Stor eksamen til sommaren.

Medisinsk kjemi: oppfrisking av kjemi kunnskapar, og ein del nytt. "forkus" for å sjekke at alle kan det dei skal, før den kjipe biokjemien som kjem i år nr 2. Mykje lab, så ein lære bra å bruke utstyret. Ferdig med det rett etter jul. altså kun eit semester.

Nursing: årskurs i pasient pleie o.l. Lære å sette kateter, blodprøver, stelle ligge sår, veneflon osv.

Latin: Årskurs, lærer medisinsk latinsk.

Molekyl Biologi: (For det meste oppfrisking, og litt intensivt for dei som ikkje har hatt biologi før. Eksamen no rett etter jul).

Og polsk!:

Eit språk som mest sannsynlegvis er ganske forskjellig frå alle språk du har lært tidlegare. Har høyrt det skal vere enklare enn feks ungarsk tho.

Det skal vi ha i 2 år, men heldigvis kun 1.5 timer i veka.

• Liker 1
Lenke til kommentar

No har eg ikkje so mykje erfaring frå andre universitet. Men i forhold til andre utdannelses instanser er det ganske likt. Alltid nokon som meiner ein lærar er kjempe bra, andre ikkje. Sjølv synes eg dei fleste er meget flinke. Dei kan stoffet sitt, men nokre av dei bryr seg ikkje noko særleg, med mindre du tar iniativ til eiga læring.

Men medisinstudie er ikkje noko ein begynner på med mindre ein er klar over at meste parten av jobben, er ein nødt til å gjere sjølv.

No første halvåret har vi:

Anatomi: Hovudfaget vårt i år, skal lære alt av anatomien første året. Så går nokre timar med til lesing på det. Vi får mykje samples i form av ekte skjellet og kroppar, så er gøy å sjå ting i praksis. Stor eksamen til sommaren.

Medisinsk kjemi: oppfrisking av kjemi kunnskapar, og ein del nytt. "forkus" for å sjekke at alle kan det dei skal, før den kjipe biokjemien som kjem i år nr 2. Mykje lab, så ein lære bra å bruke utstyret. Ferdig med det rett etter jul. altså kun eit semester.

Nursing: årskurs i pasient pleie o.l. Lære å sette kateter, blodprøver, stelle ligge sår, veneflon osv.

Latin: Årskurs, lærer medisinsk latinsk.

Molekyl Biologi: (For det meste oppfrisking, og litt intensivt for dei som ikkje har hatt biologi før. Eksamen no rett etter jul).

Og polsk!:

Eit språk som mest sannsynlegvis er ganske forskjellig frå alle språk du har lært tidlegare. Har høyrt det skal vere enklare enn feks ungarsk tho.

Takk for all info du ga meg, setter pris på all info fra deg.

hva hadde du i snitt når du søkte universitet, og engelsken hvordan er den, er stoffet vanskelig(hvis man er svak i engelsk). Takk for at du svarer.

Lenke til kommentar

Eg hadde 5.3 med realfags poeng. Realfagspoeng får ein så vidt eg forsto ikkje bruke. Dette gjelder og alderspoeng så vidt eg forsto. Noko som gjor til at eg søkte med eit snitt på 4.9.

Men snittet skal ikkje vere so høgt etter det eg har høyrt. Høyrte det var nokon som ikkje kom inn med 4.2. Men veit og om folk som kom inn med 4.3, så rekner med det ligger rundt der.

Einaste kravet i tillegg til det er at du har 4 i alle realfaga R1, Kjemi 1 og 2. og fysikk 1.

Biologi er ikkje pålagt, men er ikkje negativt å ha, og det kan vere greit å lese igjennom stoffet før ein begynner på studie. Om ein ikkje har gjort det før.

Eg trur ikkje engelsk er eit so stort problem som folk vil ha det til. Sjølv har eg 6 i engelsk. Men det er mange her nede som er ganske dårlege i engelsk. Og dei ser ut til å klare seg heilt fint. Med det blir jo sjølvsagt litt meir jobb. Men ein tar jo seg rask opp i engelsk. Ein har jo feks ordbøker på datan, som gjer det raskt å slå opp ord ein lure på.

Blir meir frustert over nivået på ein av lærarane her nede, ho er meget dårleg i engelsk. Men ho hadde vi heldigvis kun 1 lecture med.

Lenke til kommentar

Og polsk!:

Er dette tilstrekkelig polskundervisning ?

Jeg er fremdeles litt skeptisk til hvor god klinisk erfaring man får når man ikke klarer å kommunisere skikkelig med pasienten.

Jeg har prøvd å kommunisere via tolk med pasienter som ikke har snakket norsk og det har vært krevende for å si det pent. Jeg har sett hvordan turnusleger i Norge med svake norskkunnskaper sliter med å ta gode journalopptak.

Mange klarer seg selvfølgelig godt også, men man kan jo spørre seg om sikkerhetsnettet er godt nok. Ved flere sykehus i Norge går helt ferske turnusleger nattevakt alene hele den første uken på jobb.

Endret av Reipar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi hadde eit intensivt forkurs i polsk med ein månad med 5 timer i veka.

Men er ikkje på langt nær nok til å faktisk lære språket. Det hjelper sjølsagt at ein bur i landet. Og mange av svenskane som er her, kan polsk pga polske foreldre osv. Men poenget er heller ikkje at vi skal kunne det 100%. Sånn som eg har forstått det så det pålagt i frå staten. Og skulen ser på det hovudsaklig som nokon for å hjelpe oss å intergrere.

Stussa jo litt på ditta sjølv. Men når vi har klinsk er det vist alltid med ein lege, som kan oversette. Så det skal gå veldig greit i følgje dei eldre studentane.

Lenke til kommentar

Når jeg først er her, vil på det sterkeste råde folk å søke seg til steder som har skriftlige eksamener og pensumlister. Muntlige eksamener er særdeles lite objektive.

Hvordan finner man ut hvilke eksamenstyper de har?

Internett siden til fakultetet, om det ikke står der, noe det ofte ikke gjør, er ansa.no og facebook grupper gode alternativer...

Lenke til kommentar

Når jeg først er her, vil på det sterkeste råde folk å søke seg til steder som har skriftlige eksamener og pensumlister. Muntlige eksamener er særdeles lite objektive.

Hvordan finner man ut hvilke eksamenstyper de har?

Internett siden til fakultetet, om det ikke står der, noe det ofte ikke gjør, er ansa.no og facebook grupper gode alternativer...

Skal sende ansa en mail og høre ang skolene jeg søker på. Finner lite slike grupper på face jeg.. :/

Lenke til kommentar

Skal sende ansa en mail og høre ang skolene jeg søker på. Finner lite slike grupper på face jeg.. :/

@telrunyaa: hvor har du lyst til å søke?

Lenke til kommentar

Jeg vil søke på masaryk universitet)jeg besøker nettsiden dems ofte.

I dag så jeg nettsiden dems. Jeg så at opptak prøven som holdes skal teste deg nå i 4 emner(før det var bare 3 emner) matte, kjemi, biologi, og fysikk hæ? og det på 80 min.

hvert tema har 40 spørsmål. hvor rask må man være for å svare alle spørsmålene. (bare kalkulatur er lov å ha med)

Endret av sabir
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...