Lillalollen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Kjøper selv Panasonic GF1 snart, filmer HD-ready (720), og fantastisk bildekvalitet samtidig. Kanskje noe å vurdere? Sikler også selv på GF1, men koster endel mer enn et TZ7. https://prisguiden.no/product.php?product...2&cat_id=54 Endret 9. februar 2010 av Lillalollen Lenke til kommentar
Plutoid Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Har i det siste sett på Panasonic LX3, optisk er den jo bedre enn TZ7 (kortere zoom og mer lyssterk) så hvorfor blir TZ7 anbefalt til å filme i HD? Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Har i det siste sett på Panasonic LX3, optisk er den jo bedre enn TZ7 (kortere zoom og mer lyssterk) så hvorfor blir TZ7 anbefalt til å filme i HD? Ikke vet jeg, men kanskje de foretrekker lyd i stereo, mulighet for å zoome mens de filmer, videoformatet, eller den dedikert videoknappen? Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Er det kommet til noen nye "vinnere"? 1 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg forstår det på den måten at du har sittet veldig lenge på gjerdet og ventet på den perfekte videokamera-stillkamera-komboen. Men det kommer ikke til å skje på lang tid. Dedikerte videokamera er fortsatt best på bilder i bevegelse, mens stillbildekamera fortsatt er best på snapshots. Uansett, om du hele tiden venter på det neste hotte, fordi det alltid kommer noe nytt rett rundt hjørnet, får du aldri kjøpt kamera. Tenk på alle timene med video, eller alle de tusen bilder du går glipp av fordi du ikke har skaffet deg kamera enda? Mitt tips er at det virkelig er på tide å komme seg ut i butikken for å kjøpe et kamera, etter et halvt år med grubling. Alt for mange minneverdige øyeblikk går tapt fordi du fortsatt venter på det neste. Av stillbildekamera er Panasonic Lumix TZ10 veldig godt på stillbilder, og blant de beste på video. Blant videokamera er Canon HF M36 bra i mellomklassen, og Panasonic SD700/TM700 er meget bra om du er villig til å bruke litt penger på det. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Panasonic LX3 er vel bedre på både stillbilder og video enn TZ10? Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Jeg går for Z10. Reiser til USA nå og stikker innom BH Photo. Men vet dere hva den heter der borte? Er det den samme som DMC-ZS7?? Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 DMC-ZS7 er DMC-TZ10, virker det som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå