Gå til innhold

par ting om mx500


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg anskaffet meg en mx500 her om dagen. da jeg skulle binde noen av de extra knappene i cs, funket d ikke.

 

Kjent problem, dog vet jeg ikke løsningen. Har ikke giddet enda ;)

 

og er det sant at logitech "setter" inn en blyklump i musene sine for at "tyngde er kvalitet"

 

Ja, stemmer bra det. Tok ut min tvert...

Er en veldig enkel ting å gjøre...!

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

og er det sant at logitech "setter" inn en blyklump i musene sine for at "tyngde er kvalitet"

 

Riktig! Men ikke tro at det betyr at de prøver å lure deg. Det er bare for at mange liker en mus som ligger stabilt. Den får et tyngdepunkt som gjør at den ligger fastere på matten. :yes:

Lenke til kommentar
Tror du må skru ut skruene, de er gjemt under klistremerket.. hehe si ifra hvordan det gikk hvis du prøver, og om det var en fordel, jeg fikk litt lyst å prøve jeg også

 

Har jo sagt at det går fint, og for noen er det jo en fordel, hvis ikke hadde jeg jo ikke gjort det...!

Er ikke all verdens kunnskaper som skal til akkurat.

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

nope det fungerte ikke

Har du i CS satt rullehjulet til å bytte mellom våpen/inventaret da?

Ta å se i consolen din om at det står noe "Mouse3 unbound" når du spiller CS.

Hvis det står så må du i controlls og ordne.

hva mener du??

Lenke til kommentar
Riktig! Men ikke tro at det betyr at de prøver å lure deg. Det er bare for at mange liker en mus som ligger stabilt. Den får et tyngdepunkt som gjør at den ligger fastere på matten. :yes:

 

ja, ms-mus bare flyr *svosj* ut av hånden og bortover musmatten.

 

"fastere på matten".. please.

 

ja... please.. :yes:

IE 3.0 :woot:

Lenke til kommentar
Riktig! Men ikke tro at det betyr at de prøver å lure deg. Det er bare for at mange liker en mus som ligger stabilt. Den får et tyngdepunkt som gjør at den ligger fastere på matten. :yes:

 

ja, ms-mus bare flyr *svosj* ut av hånden og bortover musmatten.

 

"fastere på matten".. please.

 

:lol: Festlig. Satt faktisk og ventet meg et svar fra deg på det innlegget. Du er jo stukket deg ut som den største fanboy'en (ikke negativt ment) på forumet av MS-mus. :wink:

 

Men smaken er jo som baken. Jeg synes det er deilig med litt tyngde på musen, og logitech sin er deilig. Har en DualOptical nå, men venter en MX700 i posten i løpet av uken. :D

Lenke til kommentar

Synes MS explorer V3 er absolutt best.. og hvis du "mister" musen ut av hånden, burde du seriøst få sett på det, etterom å ikke klare å holde en såpass stor ting burde gjør at du for store problemer i dagliglivet..

Ang MX700 synes jeg det er den første trådløse musen det faktisk går ann å bruke :)

Lenke til kommentar

Noen har sikkert skrevet det, men jeg orket ikke lese alt.

Hvis du prøver å bruke musen uten loddet, merker du fort at

det ikke er noe særlig tess..

Musen ligger mye mer stabilt med loddet, og det er nesten

litt vanskelig å holde den stille hvis du ikke har loddet i..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...