Euklid Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det er ikke lett å få bilder av norske veier der en kan drømme seg inn i evigheten, vi har jo for vane å ha så forbannet mange svinger. Men her får du det til, bra! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg slenger meg på hyllestkoret. Dagens var konge. PS! Du valgte rett når du valgte s/h bilde. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Takk, dette var hyggelige kommentarer Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Oi.. Dette synes jeg var veldig kult. Liker redigeringa du har gjort her, selv om det kanskje blir litt mye. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 En ganske annerledes elg i solnedgang.. Kanskje litt soft på himmelen, men det er en smakssak. Liker stemningen i bildet - bra! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Ja, man blir litt blindt når man jobber med bilder. Burde hatt meg en runde i ettertid og dempet det litt, men sånn er det nå en gang at bildenen skal publiseres samme dag Blirr litt stress da. Endret 12. desember 2009 av Inc Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg likte det, glimrende komponert. Det at du har klart fange solen og lyset på elgen løfter bilde. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 wow - dette var meget kult! Det funker bra som et slags grotesk "nasjonalromantisk hjort i solnedgang"-klisje. Litt synd du ikke klarte å beholde mer detaljer i himmelen, tror det kunne hevet bildet et hakk til. Jeg ser hva du forsøker på med softingen, men jeg er enig med de forrige posterne i at du nok med fordel kunne dempet det noe. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Takk takk . Det er en hjort btw Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Død hjort i solnedgang og Tåketak var to særdeles flotte bilder! Har du prøvd å hente inn himmelen litt på det siste? Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 wow. brutalt, sart og vakkert, rene kinderegget. et av ukens desiderte høydepunkt hittil for meg. takker for titten. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ser du klarte å gjennomføre tåka mye bedre enn meg..... Jeg får heller komme sterkere tilbake uke 50 2010 "Slutt" var sterkt, men synes du overdrev effekten med skarphet/uskarphet. Utenom det, var det et blinkskudd! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Død hjort i solnedgang og Tåketak var to særdeles flotte bilder! Har du prøvd å hente inn himmelen litt på det siste? Takker. Det var desverre slutt på himmlen også.. Edit: ja som jeg nevnte tidligere var jeg nok litt glad i den "dusen" omkring kadaveret, jeg ville bare være sikker på at jeg satte prikken over "i"`n. Takk alle sammen. Endret 12. desember 2009 av Inc Lenke til kommentar
LoviseF Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Tåketak Utroli stilig bilde. fine linjer og tåken jør bilde litt mystisk Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 My final exit Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Snodig. Bildet er jo så fantastisk uinteressant....., samtidig gjør lysene, teksturene etc etc bildet ganske behagelig å se på. Well done! Et av de bedre dør-bildene jeg noen gang har sett... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Ja, ingen kan si at lys ikke skaper liv Lenke til kommentar
ventle Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 bra psykedelisk inntrykk de lysene gjør på døra når det vises i svart/hvitt. Passer godt til tittelen, og ikke minst som avslutning på utfordringen Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Må bare slenge meg på hyllesten av hjorten. Virkelig nydelig! (Og ja, jeg er enig med alle dem som synes du "soft-vignetterte" litt vel heftig ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå