joen263 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Hei sann alle sammen Sitter med en HP Compaq 6735b med AMD Turion X2 Ultra-mobilteknologi ZM-82 / 2.2 GHz ( Dual-Core). Denne vifta på pcen min går som bare f***, har til og med kjøp meg en "notebook cooler" med jeg får ikke vifta til å roe seg ned. Er det noen som ha noen andre tips til meg som jeg kan prøve??' Mvh. Monsterbediften Endret 6. desember 2009 av joen263 Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Velkommen til forumet Har du noen gang rensket den for støv? Kan være at den går varm, selv med laptopkjøler, pga det er for mye støv i kjøleribba/vifta. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 kan være mye støv som har samlet seg på selve vifta eller kjøleribbene... om du er teknisk nok kna du åpne den opp og fjerne støvet, ellers kan du prøve å blåse det ut Lenke til kommentar
joen263 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 ja, jeg har støvsugd inntak og kjøleibbene, men jeg er litt redd for å skru opp pcen. garantien og den slags. men er det mulig å bytte til en intel prosessor istede. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 er det mulig å bytte til en intel prosessor istede. nope Lenke til kommentar
joen263 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 er det bare at jeg ikke kan gjøre det, eller kan jeg få HP til å gjøre det?? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 der er ikke mulig fordi amd og intel har forskjellige HK, samt at HK ofte er designet til enkelte serier med maskiner. det kan da være at det ikke finnes noen intel HK som vil passe inni din maskin, med tanke på størrelse, kjøling, plassering, skruer+++ Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 HP maskiner med gode prosessorer og skjermkort støyer dessverre slik er det bare.. At flere kommer med det klassiske støvproblemet er i grunn bare tatt ut av luften da det skal mye til for at en pc blir så støvete at det blir et varmeproblem og det kan like gjerne være kjølepastan til cpu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå