-Léon- Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har ikke lest noe av hva dere har skrevet, så det jeg lurer på har kanskje blitt svart på før. Bare lurte på en ting, kom dinosaurene før eller etter Adam og Eva. Vil tro at de kom etter dinosaurene, men hva med at mennesker stammer fra fisk eller hva nå enn det skulle være. Får ikke det til å stemme helt. Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 I rest my case, like I had one.... Lykke til med å frigjøre norke sykehus med healere... De er jo så missforstått at det kreves bevis for den jobben de gjør, men man setter ikke kreftene gitt av gud på prøve, ikke sant? Hallo RWS, nå har jeg kjørt 14 mil og er på en annen adresse. Så derfor en delay her. Det er da svært så negative dere er da? Var det ikke fint at folk blir friske fra plager? Hvilke snille gutter er dere? Jeg trodde ikke at dere ble sure fordi noen ber for syke? Vennligst BmOnline Og det har ikke noe med at du IKKE må til lege, men det har med det å gjøre å hjelpe, der du kan. Noen ganger sier legen at vi ikke kan gjøre mer. Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 "Jeg kan få deg til å føle deg bedre, og bli kvitt kreften, bare kom til meg"... Så føler man seg kanskje bra en liten stund(placebo) før man dauer fordi man ikke tok strålebehandling feks.. Dette er ikke bra, folk som er syke og svake kan ty til sånne løsninger, det er derfor ikke bra å lure de til medisinmen og trollkarer.... Er ikke lenge sia en 13 år gammel jente døde, fordi foreldrene mente gud kom til å løse problemene og ikke legene... Er det sånn det skal være`? Husk en ting, min venn- om noen velger å gjøre noe i tro, så er det deres valg. Om du tar narkotika til du dør, er det ikke en viss forskjell? Helbred i Jesu navn er ikke troll, men du vet nok ikke forskjell på Herrens Kraft fra det Høye, kontra spåkjerringene på TVN? Som sagt før, når man ikke tror, så blir det slik som dere nå holder koken . Vennligst BmOnline Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det er da slik at vi ikke har noe med dette å gjøre. Det er vi som snubler og trenger hjelp. Men igjen, vantro gjør blind. Det mistenkte meg at du hadde ingenting her å gjøre, da dine innspill langt fra kan kalles givende. Dette er ikke stedet for diktasjonell herseteknikk. Åhh, jeg tror du er langt unna saken vi snakker om, ikke ta deg nær eller bli arg, sur eller vanskelig. Det er ikke noe som gavner. Nå er jeg tilbake ved en ny pc, jeg har opptil flere stykker. Så du får unnskylde at det tok litt tid å rulle hit. Vennligst BmOnline Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 "Jeg kan få deg til å føle deg bedre, og bli kvitt kreften, bare kom til meg"... Så føler man seg kanskje bra en liten stund(placebo) før man dauer fordi man ikke tok strålebehandling feks.. Dette er ikke bra, folk som er syke og svake kan ty til sånne løsninger, det er derfor ikke bra å lure de til medisinmen og trollkarer.... Er ikke lenge sia en 13 år gammel jente døde, fordi foreldrene mente gud kom til å løse problemene og ikke legene... Er det sånn det skal være`? Husk en ting, min venn- om noen velger å gjøre noe i tro, så er det deres valg. Om du tar narkotika til du dør, er det ikke en viss forskjell? Helbred i Jesu navn er ikke troll, men du vet nok ikke forskjell på Herrens Kraft fra det Høye, kontra spåkjerringene på TVN? Som sagt før, når man ikke tror, så blir det slik som dere nå holder koken . Vennligst BmOnline Hva skiller deg fra spåkonene på tv? Gå gjerne inn på et sykehus og helbred alle kreftpasientene de har. Det burde være nok til å skape litt tillit til de evnene du hevder å ha... Men du er vel lite villig til å teste disse evnene for skeptikere regner jeg med. Planetene står ikke i bane eller noe annet rart. Nei du gud ville ikke heale deg, han har andre planer for deg serru. Du har like mye evner som pannekakene jeg spiste til middag. Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) "Jeg kan få deg til å føle deg bedre, og bli kvitt kreften, bare kom til meg"... Så føler man seg kanskje bra en liten stund(placebo) før man dauer fordi man ikke tok strålebehandling feks.. Dette er ikke bra, folk som er syke og svake kan ty til sånne løsninger, det er derfor ikke bra å lure de til medisinmen og trollkarer.... Er ikke lenge sia en 13 år gammel jente døde, fordi foreldrene mente gud kom til å løse problemene og ikke legene... Er det sånn det skal være`? Husk en ting, min venn- om noen velger å gjøre noe i tro, så er det deres valg. Om du tar narkotika til du dør, er det ikke en viss forskjell? Helbred i Jesu navn er ikke troll, men du vet nok ikke forskjell på Herrens Kraft fra det Høye, kontra spåkjerringene på TVN? Som sagt før, når man ikke tror, så blir det slik som dere nå holder koken . Vennligst BmOnline Hva skiller deg fra spåkonene på tv? Gå gjerne inn på et sykehus og helbred alle kreftpasientene de har. Det burde være nok til å skape litt tillit til de evnene du hevder å ha... Men du er vel lite villig til å teste disse evnene for skeptikere regner jeg med. Planetene står ikke i bane eller noe annet rart. Nei du gud ville ikke heale deg, han har andre planer for deg serru. Du har like mye evner som pannekakene jeg spiste til middag. Ja, du kan skøye, men som sagt er det mer mellom himmel og jord som man pleier og si. Men dette er ikke noe nytt, det er vel kjent at Jesus Kristus helbreder og hjelper både de som er friske og de som er syke. Men det er ikke uvanlig at folk som er syke, lettere kommer til å tro i sitt hjerte ved sykdom. Og ja, jeg ber for syke hver eneste dag. Og når du nevnte "trollkjærringer", så ringte jeg til ei slik, da jeg så at hu annonsere i avisen, sine tjenester. Jeg spurte henne hva det kostet, og da jeg så sprurte hvorfor hun kunne ta betalt om hun hadde fått dette for intet, slang hun på røret. Slik var det. Så da regnet jeg med at det ikke var av den gode sorten. Edit: Spåkoner på tv, du vet Jeg ber for syke i Jesu navn, spåkoner driver vel med "mørkeromsarbeide" tenker jeg. Vennligst BmOnline Endret 15. februar 2010 av BmOnline Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg gjenntar. Vær så snill å helbred en skokk med kreftpasienter elle pasienter med andre uhelbredelige sykdommer. Kan du ikke gjøre det bare for å være snill? Hvis du driver å farter rundt så passerer du sikkert et sykehus som du kan stikke innom en kjapp tur. Husk å kontakte avisa slik at du kan få noen bilder av disse pasientene som plutselig blir superfriske. Et par intervjuer med leger som bekrefter at disse pasientene var dødsyke er også kjekt. Vær så snill? Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har ikke lest noe av hva dere har skrevet, så det jeg lurer på har kanskje blitt svart på før. Bare lurte på en ting, kom dinosaurene før eller etter Adam og Eva. Vil tro at de kom etter dinosaurene, men hva med at mennesker stammer fra fisk eller hva nå enn det skulle være. Får ikke det til å stemme helt. Du har rett i begge deler, mennesket kommer ikke fra fisk. Dinoene var nok lenge før Adam og Eva. Vennligst BmOnline Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Jeg gjenntar. Vær så snill å helbred en skokk med kreftpasienter elle pasienter med andre uhelbredelige sykdommer. Kan du ikke gjøre det bare for å være snill? Hvis du driver å farter rundt så passerer du sikkert et sykehus som du kan stikke innom en kjapp tur. Husk å kontakte avisa slik at du kan få noen bilder av disse pasientene som plutselig blir superfriske. Et par intervjuer med leger som bekrefter at disse pasientene var dødsyke er også kjekt. Vær så snill? Hvis du blir syk, vil du da at jeg ber for deg i Jesu Kristi navn? Hvis du leste litt av det som stod skrevet over her fra tidligere, så var det en forklaring som William Branham har lagt ut på lydbånd. Han har gjort meget for de syke i Herrens navn. Og det som er forskjellig, jo hvis penger kommer inn i bildet, da er det IKKE noen god sak for å si det slik. Det er FY. (Ta betalt) Jeg ber for syke, og jeg kommer aldri til å ringe aviser eller tv eller noen andre. Slik er det bare. Men du kan lese på en av de sidene jeg har på kristendom om en masse hendelser, du finner sikkert mye på Branhams sider også. Der vil du kunne se at han har vekket barn opp fra døden, bl.a. i Finland i 1950. Han ble nektet å helbrede syke i Norge da han var her i 1950 av en viss storrøker som var helseminister den gang. Karl Evang tror jeg det var han het. Edit. Vennligst BmOnline Endret 15. februar 2010 av BmOnline Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Nei. Jeg vil at du skal helbrede en skokk med dødsyke pasienter på et sykehus. Du trenger ikke gi intervjuer. Du trenger ikke avsløre hvem som gjorde det. Inn - heal - ut. Du kan til og med be for dem på avstand eller legge hendene på veggen til sykehuset whatever. Jeg ønsker bare at du skal helbrede en skokk dødsyke pasienter på et sykehus. Put up or shut up . Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Nei. Jeg vil at du skal helbrede en skokk med dødsyke pasienter på et sykehus. Du trenger ikke gi intervjuer. Du trenger ikke avsløre hvem som gjorde det. Inn - heal - ut. Du kan til og med be for dem på avstand eller legge hendene på veggen til sykehuset whatever. Jeg ønsker bare at du skal helbrede en skokk dødsyke pasienter på et sykehus. Put up or shut up . Se ikke bort ifra det.. Nå er det kvelden. Stikker innom i morgen etter frokost og kaffe. Vennligst BmOnline Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvorfor trenger Gud delegater? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvorfor trenger Gud delegater? Ja, hvorfor kunne han ikke bare skapt oss uten disse skavankene? Er han en egentlig en sadist som lar folk lide i åresvis med disse sykdommene? Kan jammen se slik ut. Skaperverket hans er ihvertfall ikke mye å skryte av. En skulle jo tro at en guddommelighet som den kristne gud, som aller mest er opptatt av å skryte av seg selv i en gammel bok for at folk skal tilbe ham, klarte å skape noen skapninger som ikke led av sykdom i det hele tatt. Hey, skal han ikke liksom elske oss? Men man tukter den man elsker ikke sant? Så da er det vel greit at noen mennesker får sykdom som gir de enorme smerter, for gud elsker de jo, ikke sant? For en herlig gud!! Og når du har vridd deg i smerte i en del år så bærer det opp til denne guden (hvis du har tilbedt ham da vel og merke, hvis ikke er det ned til mer smerte av enda verre karakter...) og der skal du sitte som en marionette dukke, totalt viljeløs, men frykelig glad for å få slikke rumpa til den store guden. Du husker jo ingenting har jeg latt meg fortelle så du holder ikke det faktum at gud lot deg lide enormt mens du levde på jorden, alt fordi han ikke klarte å lage en verden uten sykdom.... Eller vent, har han klart det? For nyere forskning viser at en del hai arter ikke kan utvikle kreft og en del andre sykdommer, de har evolvert vekk fra de cellene som utvikler kreft (eller gud har latt de få slippe?) så det går an (Ikke vil den kristne gud brenne haier i en ildsjø for evig tid heller hvisd de ikke tror på ham, så kanskje det var en fordel å være født hai?)... Bare ikke for skapningen gud elsker over alt på jord, for den skapningen skal få lide!!!! Men du vil brenne gutten min, helt klart! Du tror visst du er jesus du, som går rundt å innbiller folk at du kan gjøre folk friske, men du vet hva bibelen sier om slike som deg? De er en styggedom i guds øyne og styggedommer fyrer gud med, så vi sees i helvette BmOnline, det er sikkert! Der vil du sitte blandt oss ukristelige i ildbadet og skrike for lungers fulle kraft når ufattelige smerter smeller mellom kroppen din for den synden du har begått med å leke jesus. Gang på gang på gang skal du hyle som en stukken gris når flammene fortærer deg og når kroppen din er brent opp vil den fornyes og du vil igjen kjenne guds vrede.... i evig tid BmOnline... Hva sier du til det? Les i bibelen, det står der svart på hvitt hva som vil skje sjarlatanere som deg, som er frekke nok til å gå guds sønn i næringen! Skamme deg skulle du nå og angre deg vil du gjøre senere, når du bader med oss vantro, som vil le av deg når du vrir deg i ufattelige smerter for din dumskap, nemlig å trosse den gode guden... Hørtes det passe ut eller har jeg tatt for hardt i? For lite i kanskje? Fikk du kalde føtter nå og fikk lyst til å bla litt i bibelen for å sjekke hva som står der? Vel, gjør det, for det står nemlig at de som leker jesus og tror de kan helbrede ikke vil få det særlig fint når de kommer til guds utvalgte plass for sjarlatanere, ildsjøen!!! Nå bør du bli skremt!!!! Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvorfor trenger Gud delegater? Ja, hvorfor kunne han ikke bare skapt oss uten disse skavankene? Er han en egentlig en sadist som lar folk lide i åresvis med disse sykdommene? Kan jammen se slik ut. Skaperverket hans er ihvertfall ikke mye å skryte av. En skulle jo tro at en guddommelighet som den kristne gud, som aller mest er opptatt av å skryte av seg selv i en gammel bok for at folk skal tilbe ham, klarte å skape noen skapninger som ikke led av sykdom i det hele tatt. Hey, skal han ikke liksom elske oss? Men man tukter den man elsker ikke sant? Så da er det vel greit at noen mennesker får sykdom som gir de enorme smerter, for gud elsker de jo, ikke sant? For en herlig gud!! Og når du har vridd deg i smerte i en del år så bærer det opp til denne guden (hvis du har tilbedt ham da vel og merke, hvis ikke er det ned til mer smerte av enda verre karakter...) og der skal du sitte som en marionette dukke, totalt viljeløs, men frykelig glad for å få slikke rumpa til den store guden. Du husker jo ingenting har jeg latt meg fortelle så du holder ikke det faktum at gud lot deg lide enormt mens du levde på jorden, alt fordi han ikke klarte å lage en verden uten sykdom.... Eller vent, har han klart det? For nyere forskning viser at en del hai arter ikke kan utvikle kreft og en del andre sykdommer, de har evolvert vekk fra de cellene som utvikler kreft (eller gud har latt de få slippe?) så det går an (Ikke vil den kristne gud brenne haier i en ildsjø for evig tid heller hvisd de ikke tror på ham, så kanskje det var en fordel å være født hai?)... Bare ikke for skapningen gud elsker over alt på jord, for den skapningen skal få lide!!!! Men du vil brenne gutten min, helt klart! Du tror visst du er jesus du, som går rundt å innbiller folk at du kan gjøre folk friske, men du vet hva bibelen sier om slike som deg? De er en styggedom i guds øyne og styggedommer fyrer gud med, så vi sees i helvette BmOnline, det er sikkert! Der vil du sitte blandt oss ukristelige i ildbadet og skrike for lungers fulle kraft når ufattelige smerter smeller mellom kroppen din for den synden du har begått med å leke jesus. Gang på gang på gang skal du hyle som en stukken gris når flammene fortærer deg og når kroppen din er brent opp vil den fornyes og du vil igjen kjenne guds vrede.... i evig tid BmOnline... Hva sier du til det? Les i bibelen, det står der svart på hvitt hva som vil skje sjarlatanere som deg, som er frekke nok til å gå guds sønn i næringen! Skamme deg skulle du nå og angre deg vil du gjøre senere, når du bader med oss vantro, som vil le av deg når du vrir deg i ufattelige smerter for din dumskap, nemlig å trosse den gode guden... Hørtes det passe ut eller har jeg tatt for hardt i? For lite i kanskje? Fikk du kalde føtter nå og fikk lyst til å bla litt i bibelen for å sjekke hva som står der? Vel, gjør det, for det står nemlig at de som leker jesus og tror de kan helbrede ikke vil få det særlig fint når de kommer til guds utvalgte plass for sjarlatanere, ildsjøen!!! Nå bør du bli skremt!!!! Det er vel slik noen ordlegger seg tenker jeg. Kanskje det ikke var så interessant? Du skjønner det RWS, hvis du som påstår å ha vært der jeg er i troen, så sier det seg selv at du ikke snakker sant. Og hvorfor lyve? Sannheten stå i Bibelen. Du trenger ikke å lage deg en egen sannhet. I Bibelen står det alt om dette og hint som jeg har postet her. Mer er det ikke å si enn å håpe at du også blir fylt av kjærlighet, slik at alt det gamle forsvinner, det som er av verden. Elsk din neste som deg selv, står det skrevet. Vennligst BmOnline Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ahhh, så biblen er sannheten og alt annet er vrøvl altså... Syns du vi burde droppet alt av regler, normer og lover som vi har idag og kun fulgt biblen BM? Hvordan tror du det samfunnet hadde sett ut? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det er vel slik noen ordlegger seg tenker jeg. Kanskje det ikke var så interessant? Sikkert ikke. Du skjønner det RWS, hvis du som påstår å ha vært der jeg er i troen, så sier det seg selv at du ikke snakker sant. I motsettning til deg forsøker jeg alltid å se ting fra to, eller flere, sider. Og vet du, jeg slipper å lyve om det, så lyve er noe jeg svært skjelden gjør. Ei heller stjeler jeg. Eller forsøker å innbille andre mennesker noe jeg ikke har dekning for. Kan du si det samme? Og hvorfor lyve? Sannheten stå i Bibelen. Du trenger ikke å lage deg en egen sannhet. I Bibelen står det alt om dette og hint som jeg har postet her. Jeg har lest bibelen og det sier meg egentlig alt når du tror den er sann. Vil du bassere livet ditt på påstander og annet tull skal ikke jeg stoppe deg i det, bare hold deg unna meg og mine. Bibelen er for meg en samling med påstander som jeg med letthet kan finne i en rekke andre religiøse skrifter, til og med mer velskrevet enn de påstandene som er i bibelen. Men vil du ikke se så er det greit det også, da her ikke jeg mer å si. Mer er det ikke å si enn å håpe at du også blir fylt av kjærlighet, slik at alt det gamle forsvinner, det som er av verden. Elsk din neste som deg selv, står det skrevet. Jeg er fyllt av kjærlighet, men ikke til guden din. Jeg har bare dette ene livet og det er rett og slett for kort til å være slemme mot de jeg møter, så jeg prøver så godt jeg kan å møte dem med et åpent sinn. Nå er vi ikke lenger i den mørke middelalder der vi trengte forklaringer ala de du finner i religiøse skrifter, men er i den heldige situsjon at vi kan bruke informasjon, kunnskap og viten som alle kan være med å samle inn (og alle står fritt til å teste det!!) og siden det forklarer ting med livet på en langt bedre måte enn noe av dagens destruktive dommedags religioner bruker jeg heller det. Dessverre for deg så er den kjærligheten du har til jesus meget kortlivet, snart må du begynne å lyve til deg selv for å opprettholde troen på at dette er det rette og jeg ønsker deg lykke til med det. Det er faktisk ikke ofte jeg kommer over så ignorante mennesker som du klarer å fremstår her på dette forumet og godt er det, for ellers ville kjeg blitt oppriktig lei meg. Du har gått i alle de fellene som religion har å tilby og aner ikke at du sitter fast i de fellene engang, mest på grunn av at du aldri tenker tosidig på en sak. Men lykke til og fred være med deg også!! Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Det er vel slik noen ordlegger seg tenker jeg. Kanskje det ikke var så interessant? Sikkert ikke. Du skjønner det RWS, hvis du som påstår å ha vært der jeg er i troen, så sier det seg selv at du ikke snakker sant. I motsettning til deg forsøker jeg alltid å se ting fra to, eller flere, sider. Og vet du, jeg slipper å lyve om det, så lyve er noe jeg svært skjelden gjør. Ei heller stjeler jeg. Eller forsøker å innbille andre mennesker noe jeg ikke har dekning for. Kan du si det samme? Og hvorfor lyve? Sannheten stå i Bibelen. Du trenger ikke å lage deg en egen sannhet. I Bibelen står det alt om dette og hint som jeg har postet her. Jeg har lest bibelen og det sier meg egentlig alt når du tror den er sann. Vil du bassere livet ditt på påstander og annet tull skal ikke jeg stoppe deg i det, bare hold deg unna meg og mine. Bibelen er for meg en samling med påstander som jeg med letthet kan finne i en rekke andre religiøse skrifter, til og med mer velskrevet enn de påstandene som er i bibelen. Men vil du ikke se så er det greit det også, da her ikke jeg mer å si. Mer er det ikke å si enn å håpe at du også blir fylt av kjærlighet, slik at alt det gamle forsvinner, det som er av verden. Elsk din neste som deg selv, står det skrevet. Jeg er fyllt av kjærlighet, men ikke til guden din. Jeg har bare dette ene livet og det er rett og slett for kort til å være slemme mot de jeg møter, så jeg prøver så godt jeg kan å møte dem med et åpent sinn. Nå er vi ikke lenger i den mørke middelalder der vi trengte forklaringer ala de du finner i religiøse skrifter, men er i den heldige situsjon at vi kan bruke informasjon, kunnskap og viten som alle kan være med å samle inn (og alle står fritt til å teste det!!) og siden det forklarer ting med livet på en langt bedre måte enn noe av dagens destruktive dommedags religioner bruker jeg heller det.Dessverre for deg så er den kjærligheten du har til jesus meget kortlivet, snart må du begynne å lyve til deg selv for å opprettholde troen på at dette er det rette og jeg ønsker deg lykke til med det. Det er faktisk ikke ofte jeg kommer over så ignorante mennesker som du klarer å fremstår her på dette forumet og godt er det, for ellers ville kjeg blitt oppriktig lei meg. Du har gått i alle de fellene som religion har å tilby og aner ikke at du sitter fast i de fellene engang, mest på grunn av at du aldri tenker tosidig på en sak. Men lykke til og fred være med deg også!! Så, så, RWS- for å være helt ærlig, så er det nå deg det er synd på her. Jeg takker for innsatsen, men jeg ser jo at du har vært innom en organisasjon, dvs en denominasjon, ei sekt. Men jeg har ikke vært der, nei jeg står helt fritt å vandre hvor jeg vil, uten noen form for overstyring og medlemsskap. Dvs i kjødet.Ja, takker for dialogen, og skulle vi tilfeldigvis treffes igjen, så håper jeg det blir før jul.VennligstBmOnline Endret 13. juni 2019 av BmOnline Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ahhh, så biblen er sannheten og alt annet er vrøvl altså... Syns du vi burde droppet alt av regler, normer og lover som vi har idag og kun fulgt biblen BM? Hvordan tror du det samfunnet hadde sett ut? Vel, jeg husker da på 50- tallet- jeg syns det var veldig fint jeg. Men nå er det triste greier, kriger nå værre enn i 45. Nå skal alle få seg burka og turban, så det blir sikkert fine saker. Vennligst BmOnline Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Ahhh, så biblen er sannheten og alt annet er vrøvl altså... Syns du vi burde droppet alt av regler, normer og lover som vi har idag og kun fulgt biblen BM? Hvordan tror du det samfunnet hadde sett ut? Vel, jeg husker da på 50- tallet- jeg syns det var veldig fint jeg. Men nå er det triste greier, kriger nå værre enn i 45. Nå skal alle få seg burka og turban, så det blir sikkert fine saker. Vennligst BmOnline Syns det er artig at du kritiserer islam, hvem, nøyaktig hvem var det som fikk igang dette hatet? Jeg skal gi deg ett aldri så lite hint: Det står i signaturen din... Og hva i all verden er galt med turban? Indiske sikher er da mye fredeligere enn folk flest? Jeg skal ikke si at jeg er noe særlig smartere enn den gjennomsnittlige befolkningen, men på deg så skinner det ett lys rundt hele deg, uvitenhetens lys. Ikke har du noen kilder annet enn biblen, og så klarer du rett å slett å henge ut sikhismen som krigersk... "Im NOT smarter than a fifth grader" Edit: Liten skrivings og noen anførselstegn Edit2: Sorry klarte å blande deg med IDF, hans signatur er fight terror, support Israel... Beklager den! Endret 16. februar 2010 av McHalvorsen Lenke til kommentar
Ribo Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Du har rett i begge deler, mennesket kommer ikke fra fisk. Dinoene var nok lenge før Adam og Eva. Alle landdyr inkludert mennesket kommer fra havet. Så teknisk sett så kommer vi fra fisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå