Spansk Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 ? title says it all.... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 http://translate.google.com/?hl=no#auto|en|Soy%20rubia Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Betyr ikke det: Jeg er blond. (Snakk om hårfarge/hårtype) Ah! Google Translate ja ... OG den sier det samme som meg. Endret 6. desember 2009 av Svenni212000 Lenke til kommentar
Spansk Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 trodde Google translate var feil.... jaaj Lenke til kommentar
Entonces Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det betyr "jeg er blond", ja, men vil bare legge til at siden det er "rubia", så er det snakk om det feminine kjønn. Kan derfor også bety "jeg er blondine". Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 TS: Du har ikke vurdert å gå til anskaffelse av en ordbok? Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 ? title says it all.... Tittelen sier vel først og fremst at du ikke gidder slå det opp selv i ei ordbok, men vil at andre skal gjøre det for deg. For øvrig finnes det en egen tråd for spørsmål om oversettelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå