Inc Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Hei og hopp, på tide med litt slakt? En eksponering og ikke noe filter. Exif i bilde Lenke til kommentar
telealf Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Flott stemning og bra komposisjon med fine linjer i himmelen. Det enste jeg synes trekker ned er at steiner i forgrunn åpenbart er sprengt stein, dvs en molo (inklusive litt jern t.v.). Andre vil kanskje ikke synes dette er noe negativt? Steinen glir jo gint i med sine fargetoner, men for meg blir det noe mindre "urørt". Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Godt poeng der ja. Jeg forøvrig er/var blendet av tanken om at denne bukten skulle vise litt skipsvrakrester, litt sånn metall og vrakrester. Burde kanskje hatt et forlis også med i bildet, som prikken over "i" en. Litt vanskelig å få båter til å forlise sånn på stående fot. Endret 6. desember 2009 av Inc Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Dette var rett og slett riktig pent, kanskje litt mørkt i forgrunnen, men likevel meget pent. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg mener det er brukt for kort lukkertid slik at havet blir litt slitsomt. Ellers er jeg enig i at knust stein ikke er like pent som "naturlige" steiner.. Men det er ellers pent Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Synes havet har fin struktur, gir bildet litt mere spenning og dynamikk. Steinene er jeg usikker på om jeg liker, men de er med på å gi bildet en fin komposisjon. Flott himmel. Pent bilde. Endret 6. desember 2009 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå