boffeeen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Siden jeg er misfornøyd med valget jeg tok, skal jeg slutte etter jeg har tatt en eksamen jeg vil ha, men hvordan går man frem? Må man personlig ta kontakt, eller finnes det en lettere prosess på f.eks studentweb. Det er UiO det er snakk om. Takk, Hans K. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvis du bare vil slutte kan du vel bare droppe å betale semesteravgiften? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 mm, semesteravgift. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Lookmasteroffpoison... Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Semesteravgift ! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Semesteravgift altså? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Gjør deg ferdig med alle av semesterets eksamener som du har mulighet til å stå på. Ta deretter kontakt med en rådgiver ved ditt fakultet og forklar at du vil slutte. Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Semesteravgift altså? Ja! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 En avgift for semesteret åltså. De har je aldri hør't åm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå