Jada-jada Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg får ikke disse to spillene til å fungere i Win7 er det noe jeg må gjøre? Crysis fungerer som bare det? Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 hadde d samme problemet sjøl. du trenger en fix for mass effect som du får lasta ned fra siden dems. Windows 7 finner problemet for deg og gir deg linken til siden. sjekk nederst i høyre hjørne på skrivebordet ditt der windows solutions er lista. står sikkert en forklaring der og hva som må til for å fikse det. er sikkert samma greia md farcry. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Seriøst? Gir w7 deg en link til siden med fixen? :O Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Seriøst? Gir w7 deg en link til siden med fixen? :O Ja jeg fant faktisk meldingen nå og installerte men spillet starter ikke. Farcry det fungerer men grafikken er sprø havet/vannet blir hvitt. Endret 7. desember 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Begge spillene funker fint hos meg...Prøv og last ned de nyeste pathcene til begge spillene. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 vil si win7 hjelper deg praktiskt talt md alt untatt oppvask har jeg funnet ut iallefall^^ sant d Oriuss sa. patch opp begge spillene og grafikk driverne dine så blir d saker Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Begge spillene funker fint hos meg...Prøv og last ned de nyeste pathcene til begge spillene. Jeg setter veldig pris på linker Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Alltid lurt å prøve å kjøre spillene i Admin mode også, høyreklikk fila og velg kjør som administrator. Dette fungerer på mange spill som ikke lar seg kjøre ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå