Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter, hjelp meg så jeg får sendt ut rette signaler til dere!

Gjest småforelska

Anbefalte innlegg

Gjest småforelska

Noe må jeg da gjøre galt :p siden jeg er 18år og enda ikke har hatt en kjæreste :whistle:

Hva må en jente si eller gjøre for at dere skal oppfatte at hun er interessert (uten om å si det rett ut da)?

og bare sånn btw så har jeg spurt en gutt ut før (noe som gikk dårlig), jeg vil bare vite hva som får dere til å tenke at: " åja hun virker interessert i meg". :innocent:

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blikk er jo helt avgjørende, det ukontrollerte smilet når man ser på hverandre er gjerne det aller beste tegnet på at noen er interessert. Det er ikke verre enn å smile litt, være litt flørtete og ja, "si det rett ut"*. At du ble avslått en gang betyr ikke at det skjer neste gang når du vet det er litt kjemi mellom deg og en gutt.

*Spør om å finne på noe, "jeg liker deg" eller lignende kan fort bli sett på som useriøst og kødd eventuellt skremme. Thats life.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

For all del aldri spill hard-to-get. Gi han oppmerksomhet, vis interesse og vær pågående. Eventuelt kan du være ganske enkel og si det rett ut. Det blir så ufattelig mye vanskeligere om han skal tolke subtile signaler som for han ikke skaper noen mening, og i lengden vil det nok lønne seg å være relativt åpen om hva akkurat du vil.

Lenke til kommentar

Gutter er ekstremt simple når det gjelder det å opfatte ting. Så det som kan virke som smertelig klare tegn fra den side, kan i beste fall bli oppfattet som "usikker på hva hun vil" hos en gutt.

Det er akkurat av den grunn at jenter aldri forstår seg på gutter, og vica verca.

Vær KLAR og TYDELIG til det ekstreme, spesielt hvis det er snakk om en sjenert gutt for han vil ikke prøve seg før han er 110% sikker på hva du vil. Og selv da er det ikke sikkert han tør prøve seg.

Lenke til kommentar

Gutter skjønner ikke subtile signaler. Om du ikke kan si det rett ut så må du opp i type blinkende neonskilt signaler om du vil ha sjanse for å bli forstått. Eller, dropp snakkingen og vis hva du vil med handlinger. Gi klem mens du styrker ham på rompe/nakke, kyss ham osv.

Personlig tror jeg at grunnen til at så mange klarer å finne sammen allikevel er at gutter av og til prøver seg uten å ha oppfattet noen signaler :)

Lenke til kommentar
Det er ikke alltid det hjelper å si det rett ut heller, sist gang noen spurte meg tok jeg det som en spøk å gikk... Uheldigvis haha

Edit skrivefeil

haha

Synes gutter generelt ikke oppdager signalene som jenter sender.

Gjør det ENKELT og direkte, hvis du vil at han skal forstå med engang.

Få med ham ut sammen med et par venner eller aleine, og vis at du liker å henge med ham.

Så vil ha skjønne det etterhvert, eller si det rett i trynet på ham så slipper du å vente.

Lenke til kommentar

Hvis du sir det rett ut kan jo stakkaren bli totalt freaka ut. Det hjelper å vise interesse på en smule tydelige måter. Men noen menn leser hint bedre enn jenter selv, mens noen (antageligvis de fleste) er dårlige, ja kanskje totalt håpløse på å ta hint.

Hos disse er det nok en mulighet å være litt obvious, og les situasjonen etter de signalene du fanger opp fra dem, men ikke alle. Menn har en tendens til å gjøre ting som oppfattes negativt uten å mene noe med det. Visse menn har også et eget talent for dette der, så ikke bare stol blindt på "kvinnesansen" din og hold selvtilliten på topp.

Lenke til kommentar

Jeg ser ihvertfall at når jenter får min oppmerksomhet, så er det fordi de er rolige, og er seg selv.

Noe som spesielt får meg interessert er smilet, og måten øynene "snakker" til meg, på en måte.

Så det du kan prøve er å snakke rolig med ham, vær deg selv, fullt og helt.

Smil en del, og vær blid. Og gjerne hold litt øyekontakt med ham. ;)

Selv er det en jente i klassen min som er akkurat sånn. Jeg begynner å få veldig med interesse for henne, ho er så søt. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

takk for alle svar, det hjalp :) Men et spørsmål til... er det lurt å prøve seg (igjen) på han som avslo første gangen? For da hadde han dame, men nå er han singel og virker litt interessert. Men jeg klarer liksom ikke å bryte isen og snakke til han, vi bare smiler og sier hei :) har jeg kanskje fortsatt en sjangse? :love:

Lenke til kommentar

Ja, det er lurt å prøve seg igjen. :)

Det finnes to mulige utfall.. Enten er han intressert, eller så er han ikke. Uansett utfall så får du svar på det du lurer på, og det er jo en bedre situasjon enn å gå rundt å lure sånn..

Så det å prøve seg igjen er en win-win situasjon for deg. Du har absolutt ingenting å tape på det. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

For min egen del må hun si det rett ut. Jeg kan tolke ting, men jeg tar aldri "steget videre" fordi jeg ikke vet om det er riktig det jeg har tolket. Men jeg er vel alene om å være slik antar jeg.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om jeg er god til å tolke ting eller ei, men det var ganske åpenbart for meg at jenta var interresert da jeg fikk dritmange meldinger hver dag ala "Hei, hva skjer? ;D <3" og at hun begynte å kalle meg pus og ga meg komplimenter etterhvert. Da jeg fikk høre av henne du er søt når du smiler, du er søt uten voks i håret, og du er egentlig veldig nydelig du, var jeg sikker. Ble litt slitsomt etterhvert tho.

Hun jenta lo hele tiden når jeg kødda, men jeg går for å være en morsom kar så det alene gjorde meg ikke mer sikker. Bare vær veldig åpen og direkte mot han, så skjønner han det nok. Hvis han ikke gjengjelder komplimentene, kallenavnene, whatever, er han nok interresert, og da kan du gå for en annen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...