elgenmin Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Prøvde å skru på kameraet mitt i går (Nikon D60), men ingenting skjedde, så jeg tenkte at batteriet var utladet. Satte batteriet til lading, og nå har det ladet i ca. ett døgn, men kameraet vil fremdeles ikke slå seg på. Kameraet har stått ubrukt en snau måned, men uansett... Har hatt kameraet i snart ett år og har behandlet både det og batteriet slik det skal behandles, ventet til det er helt utladet før ny lading, etc. Er det noe galt med kameraet eller batteriet? Lenke til kommentar
pcandmachelper Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Prøvde å skru på kameraet mitt i går (Nikon D60), men ingenting skjedde, så jeg tenkte at batteriet var utladet. Satte batteriet til lading, og nå har det ladet i ca. ett døgn, men kameraet vil fremdeles ikke slå seg på. Kameraet har stått ubrukt en snau måned, men uansett... Har hatt kameraet i snart ett år og har behandlet både det og batteriet slik det skal behandles, ventet til det er helt utladet før ny lading, etc. Er det noe galt med kameraet eller batteriet? Det skal være reklamasjonsfeil, så bare ta kameraet til butikken du kjøpte. Lykke til! Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Kan være samme feilen som skjedde med mitt kamera. I all hovedsak så kortsluttet på"knappen". Sjekk tråden min "Nikon D200 reagerer ikke" litt lenger ned her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå