fantenberg Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg syns administratorene skal spandere en fest på oss hyppige brukere av dette forumet. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hehe, fest er jo alltid kjekt, men jeg kan gjerne betale for mitt eget forbruk Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Moro på fest:) Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Moro på fest:) Er du på mange a'? Bør vel ikke være verre enn å bare kunngjøre et sted og nogelunde tid? Hadde vært godt tiltalk det, synes jeg. Det bør heller ikke gjøres så "vanskelig". Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Definisjonen av hyppige brukere er visst 200 poster og oppover. Endret 12. desember 2009 av Kubjelle Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Pleier å være forumtreff i div byer. Lenke til kommentar
1949 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Garantert pølsefest. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg drar på TG og sitter på HW-rekka, jeg. Er ikke det forumfest, så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg drar på TG og sitter på HW-rekka, jeg. Er ikke det forumfest, så vet ikke jeg. Er ikke DET pølsefest, så vet ikke jeg... Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Skulle gjerne likt å reist på TG men har ikke noe å game på akkurat nå Hvorfor administratorene, dei får ingenting lønn slik som sikkert mange tror!!!!!!! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg drar på TG og sitter på HW-rekka, jeg. Er ikke det forumfest, så vet ikke jeg. Er ikke DET pølsefest, så vet ikke jeg... Da vet ikke du. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg drar på TG og sitter på HW-rekka, jeg. Er ikke det forumfest, så vet ikke jeg. Er ikke DET pølsefest, så vet ikke jeg... Da vet ikke du. <- Martine ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå