Datasmurf Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Så en lignende tråd på et annet forum jeg henger på, søkte her, men fant ikke noe særlig og kom frem til at det ville vært interessant å se hvordan andre har bøkene sine. Jeg prøvde å ha et system, men det ble bare for mange etter hvert. Så skulle vi pusse opp det ene rommet hvor en del bøker var, og de ble midlertidig flyttet inn på et annet rom og ligger i hulter til bulter og alt er nå bare kaos. Bøkene jeg har i leiligheta på Steinkjer: Det er ikke så mange, grunnet begrenset plass. Bøkene jeg har hjemme hos foreldrene mine på Orkanger: Rommet mitt Under trappa Gangen i første etasje Kontoret I stua På loftet De aller fleste er mine, men mamma og pappa har de aller fleste av de på kontoret og i stua I hytta på Nedrebø: Som sagt, flere av de som ligger i en haug, sto i bokhyller frem til det ble bestemt at rommet de sto i skulle pusses opp. Bøkene jeg har i Stavanger: I stua Gangen i kjelleren Kjellerstua Gangen i andre etasje Oldemors gamle rom (hvor jeg stort sett sover) Farfars gamle kontor Pappas gamle rom Farmors soverom Jeg arvet alle bøkene i Stavanger og på Nedrebø da farfar gikk bort. Farmor mener det er rundt 11.500, kanskje mer. Lenke til kommentar
Rhinox Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jøss. Likte rommet på hytta med kun bøker. Hmm. Ikke antallet som teller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Kvalitet foran kvantitet Jeg har mye kvalitet, men sikkert enda mer som ikke er kvalitet, så for min del gjelder irriterende nok kvantitet foran kvalitet Jeg ser frem til rommet bøkene sto i blir ferdig oppussa så jeg kan flytte bøkene tilbake i bokhyller, og bruke det rommet som nå er fylt med bøker til det det ble brukt som før. Det sto et bordtennisbord midt på og der var pappas gamle Märklin togbane satt opp og gikk rundt en western-landsby. Stått urørt siden 60-tallet en gang Lenke til kommentar
martita Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 heldi som ikke mangler lesestoff ialfall! (kan legge ut bilder av mitt beskjedne biblotek senere ) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Her er mine bøker: Hovedhylle: Oversikt Tok en del nærbilder slik at det er mulig å lese alle titlene: Hylle 1 og 2 Hylle 2 uten dobbeltstabling (ante ikke at jeg hadde den Jappen der) Hylle 3 Hylle 3 uten dobbeltstabling: Venstre - Høyre Hylle 4 med og uten dobbeltstabling Hylle 5 Hylle 6 Kommode - bunken med tegneserier til høyre består av diverse Thorgal album på dansk (har 50/50 av albumene på dansk/engelsk), Metabaronerne, Øgleridderen og en del andre enkeltstående album. Kiste Tok en del nærbilder slik at det er mulig å lese alle titlene. Endret 10. desember 2009 av Totenkopf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Ooh, ikke verst, ikke verst. Liker samlingen din Lurer på om jeg skal dra nytte av sjansen til å fotografere hyllene mine nærme også, nå som jeg er i Stavanger en tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå