newbomb Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har fått en oppgave der jeg skal skrive om (nynorsk) storleik, struktur og vekst i befolkningen, og drøfte befolkningsutvikling og flytting i nyere tid, inkludert urbanisering. Har hittill bare skrevet om at Kina & India er de to største landene befolkningsmessig (1/3 av verden), og hvor mange folk det bor i verden. Jeg trenger ikke lange svar om dette, bare linker til hvor jeg kan finne mer stoff, eventuelt noen stikkord til disse temaene. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Er du glad i å lese statistikk, kan du finne mye fakta ut fra SSB sine sider om teamet. Lenke til kommentar
newbomb Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Er du glad i å lese statistikk, kan du finne mye fakta ut fra SSB sine sider om teamet. Ikke alt der var veldig relevant, og det var vanskelig å navigere på den siden >.<. Lette egentlig ikke så veldig etter statistikker... Bare info om de ulike temaene Men får vel se litt nærmere på den, og vente på andre svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå