mihcaoj Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Så sesong 1 og begynte på sesong 2, synes da denne var dårligere og gadd ikke fortsette å se på. Hva har skjedd i korte trekk(bare det viktigste som om de fortsatt er på øya, hvem som fortsatt lever av de gamle, har de funnet utav hva det mystiske som skjedde på øya var?) fram til sesong 6? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Anbefaler deg helst å se alle sesongene, men hvis ikke finner du recaps på youtube. Bare søk på "LOST Seasons <X> recap". Ellers finner du recaps (små) på wikipedia, og lostpedia.com Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hva er egentlig vitsen med å vite hva som skjer dersom du ikke gidder å se sesong 2? Du får mye mer ut av å se sesongene fremfor å lese hva som skjer/har skjedd. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 jeg har ikke interesse av å se mer på lost, men er samtidig nysgjerrig på hva som skjedde - hørte at de kom seg av øya og gikk så "frivillig" tilbake igjen. Alt ble bare litt for dumt.. men går ut i fra at det har tatt seg opp igjen ettersom serien fortsatt lages. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Du gidder ikke å se Lost, men har samtidig lyst til å finne ut hva som skjer? Dersom det er slik situasjonen er så kan jeg anbefale å lese på lostpedia.org. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 jeg har ikke interesse av å se mer på lost, men er samtidig nysgjerrig på hva som skjedde - hørte at de kom seg av øya og gikk så "frivillig" tilbake igjen. Alt ble bare litt for dumt.. men går ut i fra at det har tatt seg opp igjen ettersom serien fortsatt lages. 1) Ja, huff, det var dumt. Lite gjennomtenkt det der. Hva i alle dager tenkte manusfolka på? Galne mennesker. Har jo ikke oversikt. A til B og tilbake til A igjen. Fram og tilbake og like langt. Bare surr, jo! /ironi 2) Det ble bestemt for lenge siden at det skulle bli 6 sesonger. Sånn er det, sånn blir det. Sagt på en annen måte; Manusfolka har tenkt litt lengre enn nesa si. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Hmm.. ok.. det kan være det i denne serien her, det aner jeg virkelig ikke, men går ut i fra at du vet at det koster penger å lage serier og hvis en serie får få seertall får er raske med å avslutte den.. har fått svar - case closed Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 jeg har ikke interesse av å se mer på lost, men er samtidig nysgjerrig på hva som skjedde - hørte at de kom seg av øya og gikk så "frivillig" tilbake igjen. Alt ble bare litt for dumt.. men går ut i fra at det har tatt seg opp igjen ettersom serien fortsatt lages. 1) Ja, huff, det var dumt. Lite gjennomtenkt det der. Hva i alle dager tenkte manusfolka på? Galne mennesker. Har jo ikke oversikt. A til B og tilbake til A igjen. Fram og tilbake og like langt. Bare surr, jo! /ironi 2) Det ble bestemt for lenge siden at det skulle bli 6 sesonger. Sånn er det, sånn blir det. Sagt på en annen måte; Manusfolka har tenkt litt lengre enn nesa si. Haha, skal love at føger man med så er det absolutt verdt å se... tar seg sinnsykt opp på slutten og ting faller på plass. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Haha elsker å lese innlegg fra folk som kritiserer Lost sånn at det blir mer en selvmobbing. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Så sesong 1 og begynte på sesong 2, synes da denne var dårligere og gadd ikke fortsette å se på. Hva har skjedd i korte trekk(bare det viktigste som om de fortsatt er på øya, hvem som fortsatt lever av de gamle, har de funnet utav hva det mystiske som skjedde på øya var?) fram til sesong 6? Vanskelig med kort oppsummering. På youtube har en forsøkt å lage en "film" ut av sesong 1-4 på ca 2,5 timer, en relativ kort oppsummering. Nå er denne filmen fortalt i tilnærmet lineær måte, noe Lost ikke akkurat er. Part 1 Part 2 Part 3 Part 4 Part 5 Part 6 Part 7 Part 8 Part 9 Part 10 Part 11 Part 12 Part 13 Part 14 Part 15 Part 16/last part Enjoy! Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Takk for utrolig bra svar, Sonja! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Dette er vel en relativt genial oppsumering av LOST så langt http://www.sl-lost.com/2010/02/02/video-lost-reduced/ Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Om du vil ha kort oppsumering av sesong 1 til 5 anbefaler jeg denne om man har sett noe av lost før, alt går veldig fort i svingene og oppsumerer alt på 8 min og 15 sekunder! Endret 2. februar 2010 av Seisi Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 s06e00 episoden som kom ut noen dager siden er da en ganske god 40min oppsummering av s01-s05. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Enda en måte å "catch up" nå like før det braker løs... Se dette clip show'et: Destiny Calls her... Part 1 Part 2 Part 3 Part 4 Part 5 Kun oppsumering av S01-S04, men liker den likevel bedre enn den nylige "Lost: Final Chapter" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå