Gå til innhold

Warhammer Online: Hvilke Class skal jeg velge ?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg kjøpte Warhammer for lenge siden men jeg sluttet å spille for, ja.. Wow er tingen. (Kom nettop over en post der det stod at ingen spille blir som det første mmorpg'et du spiller, som i mitt tilfelle var wow. Og at man da skal gi andre spill en liten sjangse. Så.. Kjør på)

 

Jeg er nå litt lei av wow og vil prøve noe nytt siden jeg bare duellerer, går arena og følger med i guild '/2 chatten for folk som vet hva det vil si.

 

Jeg bare lurte på om noen vet en god class for PvP (eller hva det heter i Warhammer)

 

Jeg liker å ta massive damage som både melee og ranged, helst ikke noe "warrior" typo shit mer "assassin" "Rogue" etc. etc.

 

Jeg liker også egentlig å ha litt survivability så jeg, av og til, kan ta hånd om litt flere enn 1 player om gangen.

Endret av EMS15
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Jeg kjøpte Warhammer for lenge siden men jeg sluttet å spille for, ja.. Wow er tingen. (Kom nettop over en post der det stod at ingen spille blir som det første mmorpg'et du spiller, som i mitt tilfelle var wow. Og at man da skal gi andre spill en liten sjangse. Så.. Kjør på)

 

Jeg er nå litt lei av wow og vil prøve noe nytt siden jeg bare duellerer, går arena og følger med i guild '/2 chatten for folk som vet hva det vil si.

 

Jeg bare lurte på om noen vet en god class for PvP (eller hva det heter i Warhammer)

 

Jeg liker å ta massive damage som både melee og ranged, helst ikke noe "warrior" typo shit mer "assassin" "Rogue" etc. etc.

 

Jeg liker også egentlig å ha litt survivability så jeg, av og til, kan ta hånd om litt flere enn 1 player om gangen.

Witch Hunter/Witch Elf er rogue classen i WAR. Har mindre CC enn WoW rogue men har f.eks 7sec spell immunity hvis du speccer for det.

 

Bright Wizard/Sorcerer er litt warlock og litt mage, bare minus all CC. Høyest dmg av alle, men squishy som faen. Ikke så spesielt solo-vennlig.

 

Shadow warrior/Squig Herder er ranged solo classes. SH gjør mest dmg av disse to.

 

Slayer/Choppa er som fury warrior, bare mye mindre survivability. Dritthøy dmg på begge disse, men Choppa overlever bittelitt lenger men gjør bittelitt mindre dmg enn Slayer.

 

White Lion/Marauder er begge kurant solo classes.

 

Warrior Priest/Disciple of Khaine er melee healer; ok til bra dmg og beste group healer, men du må specce for det. Du kan overleve veldig lenge som disse.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...