Gå til innhold

Er dette noe å ha? -se bilder av gammelt apparat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PC078198.jpg

]

Jeg startet å fotografere med den. 6X6 formatet er for perfekt, dette er ikke bare min mening.

Jeg har 4 stk. flexaretter som jeg låner bort i klubben vår og flotte kontrastrike bilder blir det.

Johs

Endret av 3G
Lenke til kommentar

Hey! Den kjenner eg igjen. :) Faderen har ein gammal defekt Flexaret liggande heima som eg har fundert på å få reparert. Har berre ikkje prioritert det fordi eg er usikker på om eg vil fotografera i mellomformat. No har søstra mi også fundert på å få den reparert, så det kan henda at eg overlet den til henne. :)

Lenke til kommentar
Hey! Den kjenner eg igjen. :) Faderen har ein gammal defekt Flexaret liggande heima som eg har fundert på å få reparert. Har berre ikkje prioritert det fordi eg er usikker på om eg vil fotografera i mellomformat. No har søstra mi også fundert på å få den reparert, så det kan henda at eg overlet den til henne. :)

Har et lignende etter farfar. Er ikke helt sikker på hvilket merke det er i farta. Har aldri prøvd å fotografere med det selv, men skulle kanskje sjekke ut om kamera funker, og a et par testruller :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...