vesleengen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 google eller sjekk på ebay etter navnet på den... om den er verdt noe finner du fort ut da Lenke til kommentar
3G Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) ] Jeg startet å fotografere med den. 6X6 formatet er for perfekt, dette er ikke bare min mening. Jeg har 4 stk. flexaretter som jeg låner bort i klubben vår og flotte kontrastrike bilder blir det. Johs Endret 6. desember 2009 av 3G Lenke til kommentar
Adelsmannen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Dette er nok bare å kaste. Du kan gjerne kaste det i retning meg. :!: Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hey! Den kjenner eg igjen. Faderen har ein gammal defekt Flexaret liggande heima som eg har fundert på å få reparert. Har berre ikkje prioritert det fordi eg er usikker på om eg vil fotografera i mellomformat. No har søstra mi også fundert på å få den reparert, så det kan henda at eg overlet den til henne. Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hey! Den kjenner eg igjen. Faderen har ein gammal defekt Flexaret liggande heima som eg har fundert på å få reparert. Har berre ikkje prioritert det fordi eg er usikker på om eg vil fotografera i mellomformat. No har søstra mi også fundert på å få den reparert, så det kan henda at eg overlet den til henne. Har et lignende etter farfar. Er ikke helt sikker på hvilket merke det er i farta. Har aldri prøvd å fotografere med det selv, men skulle kanskje sjekke ut om kamera funker, og a et par testruller Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Uansett om det fungerer eller ikke så er det et fantastisk pynteobjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå