StoneT Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Kjøpte meg en audi a6 1995 modell for noen uker siden og tok meg en tur igjennom en spyler. Resultatet av det var at det fosset vann inn bak dashbordet og fylte opp gulvet bra på både fører og passasjerside. Det førte også til at bensinpumpen begynte å tulle. Den veksler mellom å gå støtvis, vanlig eller ikke i det hele tatt. Bilen har nå stått med byggtørker inni i to dager og er fremdeles ikke helt tørr, og problemet er der fremdeles. Noen gode råd om hvor jeg finner de forskjellige komponenter og kan tørke dem mer direkte? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg lurer heller på hvem faen som selger biler som ikke er vanntette. Lenke til kommentar
StoneT Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Jeg lurer heller på hvem faen som selger biler som ikke er vanntette. Jeg vet godt hvem som solgt den, men det er vel ikke akkurat det viktigste nå. Endret 6. desember 2009 av StoneT Lenke til kommentar
Penny Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Selve bensinpumpen ville jeg tro bodde inni tanken, under baksetet. Hvis den tuller etter flom ned torpedoveggen vil jeg tro det er noe elektrisk der fremme som har fått en omgang, ikke selve pumpen. Har du fått åpnet blokkeringen der fremme? Regner med det bor i batterikassen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 tørk bilen HELT, vent enda en dag og så prøv. våt elektronikk kan ødelegge mye, men kan bli løst når det tørker helt. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Tviler på at det der ender noe bra for å være ærlig :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå