torwan Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hei. Kunne tenkt meg å spandert en weekend på hotell for min mor og far på hotell på fjellet på nyttårsaften. Har dere noen tips om hoteller og fjell ? Bor i Østfold så da vet dere det å. ikke mer en 8 timers kjøring fra østfold da Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Pers har det meste. Har ikke vært der selv, men hørt at andre trives der. Lenke til kommentar
torwan Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Pers har det meste.Har ikke vært der selv, men hørt at andre trives der. Det så kjempe bra ut.. skal ringe med de å sjekke om de har ledig .. Takker for svar.. Lenke til kommentar
Teardrop Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Pers er ikke akuratt noe høyfjellshotell da det ligger i lavlandet. Jeg har selv vært der og det var veldig OK, men det var langt fra følelsen av å være på fjellet. Endret 7. desember 2009 av no_id Lenke til kommentar
torwan Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 De var jo veldig dyre syns jeg.. men noen som vet om noen andre ? Begynner å haste litt nå .. Eller hytter man kan leie billig elr noe sånt ? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Geilo, Hemsedal, etc. Der finner du mange hoteller som sikkert tilbyr nyttårspakker. Dr. Holms på Geilo er flott, eller Skarsnuten på Hemsedal. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Rauland kanskje? Har ikke vært der selv, men det ligger fint til på fjellet =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå