Gå til innhold

[Løst]Finnes noe bedere enn AKG K 518 DJ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du liker hodetelefonene du har veldig godt så kan det kanskje heller være aktuelt å skifte ledningen (med mindre du absolutt skal ha nye hodetelefoner)?

Litt billigere alternativ i alle fall. :thumbup:

Ja har også tenkt det men tviler på at det går siden hvis jeg avisolerer ledningen i begge ender der den røk og holder de inntil hverandre så kommer det fremdeles ikke lyd i den ene:(

Lenke til kommentar
Spar til Beyerdynamic DT770 :D

Hmm, syntes de blir litt for store... Når jeg jogger så er disse i største laget og de du henviser til er ENDA større. men sletts ikke dumpt tips du kom med da=)

-Takker

Hm vanskelig dilemma du har der ArneAustenaa. Har vært i det samme selv, men jeg tror jeg har en løsning :-)

For snart 2 år siden dumpet jeg over jeg over et par hodetelefoner, nemlig da jeg var aktiv lydtekniker. Nemlig Sennheiser HD 25 I-II. lånte de av en kompis fordi mine andre hadde blitt ødlagt pga slitasje. etter etter et par timer med de på øret var det ikke tvil. men det var bare ett problem.. prisen :p i overkant av 2000 kr skulle de ha for dem, så da var temmelig utlukket den gang.

etter en god stund med reseach fant jeg et par nye fra ebay til 169$ og, da var det bare og hive seg på.jeg angrer fortsatt ikeke den dag i dag :)

ambefaler deg på det sterkeste å ta en titt på disse.Tror de matcher dine behov ganske så bra, med lyd et par nivåer over AKG'ene :)

Lykke til

Lenke til kommentar

Ja kaninkoker.

Nå har jeg tenkt litt over det tipset du kom med.

Hvis jeg bestiller den på E-bay så blir det cirka 1200 kroner kom jeg fram til.

Det er jo egentlig ikke så galt det i og med at de virker veldig gode.

Men så hvis jeg forsto han selgeren jeg var i kontakt med på mail så var det bare garanti i USA. Da hvis det skjer noe med de? uten garanti?

Også når jeg tenker over det så er de tross alt tre ganger dyrere enn AKG sine 518 DJ.

Så da tror jeg at jeg går for ett nytt sett med AKG k 518 DJ. Det er jo tross alt VELDIG god lyd i de også. Så er de jo tross alt ganske billige. 399,- på CDon.com.

Men TUSEN TAKK FOR TIPSENE. Veldig glad for at dere kom med anbefalinger : - )

Lenke til kommentar
Ja kaninkoker.

Nå har jeg tenkt litt over det tipset du kom med.

Hvis jeg bestiller den på E-bay så blir det cirka 1200 kroner kom jeg fram til.

Det er jo egentlig ikke så galt det i og med at de virker veldig gode.

Men så hvis jeg forsto han selgeren jeg var i kontakt med på mail så var det bare garanti i USA. Da hvis det skjer noe med de? uten garanti?

Også når jeg tenker over det så er de tross alt tre ganger dyrere enn AKG sine 518 DJ.

Så da tror jeg at jeg går for ett nytt sett med AKG k 518 DJ. Det er jo tross alt VELDIG god lyd i de også. Så er de jo tross alt ganske billige. 399,- på CDon.com.

Men TUSEN TAKK FOR TIPSENE. Veldig glad for at dere kom med anbefalinger : - )

hehe du får gjøre som du vil ;) men har hatt akg'ene selv en stund men så gikk jeg over til HD25 å da har jeg ikke angret et sekund siden. en helt ny lyd verden åpenbaret seg for meg den gangen

angående garanti så er det en selvsagt en risiko, men dette headsetet er veldig slitesterkt og tåler mye trøkk i motsetning til akg'ene ( bedre kabel osv)

jeg har hatt mine som sagt i snart i to år med aktivt bruk (opp og ned av sekken hver dag + joggeturer i blant) må si jeg er veldig imponert av hvor mye de faktisk tåler.

men uansett. Lykke til med valget :) Hvis du går får HD25 vil jeg si du har gjort en investering for livet.

Lenke til kommentar

Hehe, takk...

Tror det blir AKG men håper jeg ikke angrer nå da=)

Men det som er problemet selv om Sennheiser HD 251- II er bedere kvalitet så er det relativt stor sjanse for at jeg kommer til å ødlegge de og da er det større tap med 1200,- enn 400,- : - (

Men alikevell tusen takk for tipset. og skulle jeg bestemme meg får å oppgradere til noen bedre ettervert så blir det nok Sennheiser HD 251- II : - )

For det virket som om de var veldig gode de hodetelefonene =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...