Gjest Guest_usikker_* Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 okay. long story short. jeg har møtt ei jente på internet som bor et stykke unna. vi har flørtet ganske mye på msn og slikt, men fortsatt føler jeg meg litt usikker. jeg har sett på noen profilbilder av henne. på mange bilder er hun kjempsøt og pen, men på andre føler jeg meg rett og slett ikke tiltrukket av henne. jeg vil ikke virke som en fyr som bare går på utseende men når man starter et internettforhold er det jo ikke så mye annet å forholde seg til. bortsett fra internettpersonlighet som helt klart kan variere veldig fra hvordan hun er i virkeligheten. men jeg har tenkt å besøke henne, og gi det hele en sjangse for å se hvordan hun er. jeg er bare utrolig redd for at det skal bli et kyssepress når jeg kommer dit, og at det hele blir kleint. jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre, hva jeg skal forholde meg til, og i tilfelle jeg ikke føler meg tiltrukket av henne; hvordan jeg skal gå fram for å evt gjøre det slutt. jeg vil ikke såre henne all hjelp blir satt veldig pris på. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 aldri dømm en jente etter profilbilder! det er mitt første tips hvertfall :!: men ta deg en tur bort å se va du syns. er dere i sammen eller noe? Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 "This is the Internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents." Pass på hva du får :!: Hvis du VIRKELIG liker personligheten hennes, kan du prøve å møte henne Aldri gå etter utseende, spesielt fra nettsteder Lenke til kommentar
Gjest Guest_usikker_* Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 tusen takk for svar. dere har helt rett og ja.. et nettforhold er ihvertfall satt i bevegelse ^^ hun har en utrolig søt personlighet. ihvertfall på msn. snakker om julekos og alt mulig jeg har i første omgang kanskje tenkt å få henne på webcamera. jeg føler at det også er lurt av meg. men hvis jeg kommer dit, og ikke føler meg tiltrukket av henne.. hva skal jeg da gjøre hvis hun begynner å tafse og vil kysse? Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Lykke til Altså tenkt deg om litt, for meg er det ikke bare utseende som teller. (Kankje første gangen jeg ser henne ) Snakker du med utseendet hennes eller personligheten hennes når du snakker over nett? Bedre å ha en jente med god personlighet og sånn passe utseende, istedenfor en brunkrem hore. Så lenge hun er grei utvendig, og enda bedre innvendig er det vel bare å go-for-it. Hvis det er worst case scenario, kan du jo backe ut forsiktig eller lukke all kommunikasjon og bare holde deg unna henne. Men ikke gi opp jenta med engang, fordi ikke hun ser ut som Jessica Alba. Give her a chance Endret 6. desember 2009 av Supreme P. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Beste måten å finne ut av dette på er jo å møte henne. Det kan gå to veier.. Enten så finner du ut at du ikke er tiltrukket av henne og du slipper å bruke mer tid på det, eller så finner du ut at du er skikkelig tiltrukket av henne og får det bekreftet. Det eneste sikre er at du kommer til å lure herfra til evigheten hvis du ikke finner ut av det. Jeg har møtt mange fargerike personer fra nett. Noen med helt fantastiske personligheter, noen utrolig søte, noen helt rå, men også noen jeg ikke har klikket med i det hele tatt.. Møt henne og finn ut av det. Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
Gjest Guest_usikker_* Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 tusen takk folkens joda.. skal møte henne etter jul en gang tenker jeg det kommer til å bli veldig spennende. vi kommer ihvertfall godt overens på internet. og dere har rett. jeg skal nok besøke henne, skal jeg det kommer til å bli kjempekoselig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå