ERaZeR_ Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg lurer bare litt på hvor mange som egentelig "gidder" å bruke Søk funksjonen på Hardware.no? Har dere i det hele tatt oppdaget den? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Selvfølgelig! De som ikke har burde skamme seg!!!!!! (ok, den suger litt da, men...uansett) Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg pleier å bruke den, finner som regel et svar blant alternativene som kommer fram. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har brukt den mange ganger, men det er ikke alltid den finner hva jeg leter etter. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 jeg har brukt den, men den er håpløs Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Bruker den også ofte, men den fungerer jo ikke i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg har brukt den sikkert tusen ganger. Før det nye forumet kom opp, var den über. Nå er den ganske b0rken, så derfor ser jeg ikke helt poenget i å hamre inn at folk må bruke den. Man får krysse fingrene for at phpBB-folkene har fikset det i den nye oppdateringen som kommer snart(?). Det er iallefall mye annet snacks i den oppdateringen. Ellers har man jo Google. Edit: Ok, nå skjedde det noe rart her. Jeg har ikke redigert innlegget mitt 20 ganger... Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Samme her. Håper phpBB fikser den i neste versjon. Slik som den funker nå er det jo et slit å finne noe.... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Nei. Den er nytteløs. Rett og slett ubrukelig. Og likevel klager alle på at man ikke søker før man lager en tråd. Vel... Nå skal jeg notere meg bak øret hvem som svarer her at den suger slik at jeg har det til neste gang de klager! Lenke til kommentar
Vyper Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har prøvd å bruke den Men med svært dårlig resultat Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 det er sjeldent fordi det hjelper vanligvis ikke så mye. google er svaret Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har brukt den noen ganger men den er heller slapp. Har gitt den opp Lenke til kommentar
pskard Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hei, det kommer en ny og bedre søkefunksjon med det nye publiseringssystemet (antar at det kommer en 1-2 måneder). Ellers virker google stort sett bedre.... :oops: Bruk følgende for å søke på google på kun HW: 'søkeord' site:www.hardware.no Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 jeg bruker søkefunksjonen flere ganger daglig, trenger ikke svar på spørsmpl men artige ideer og kanskje noen tips. synd ikke så mange andre bruker den Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 det kommer en ny og bedre søkefunksjon med det nye publiseringssystemet (antar at det kommer en 1-2 måneder). Yay! Ellers virker google stort sett bedre.... :oops: Alltid. Google virker alltid bedre. Bruk følgende for å søke på google på kun HW: 'søkeord' site:www.hardware.no Hm. Smart. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har sikkert brukt den flere ganger enn jeg har innlegg. Lenke til kommentar
sete Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har sikkert brukt den flere ganger enn jeg har innlegg. Me2 Lenke til kommentar
ERaZeR_ Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Hehe! spent på det nye systemet :o Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Blir bra hvis dere fikser på systemet! Jeg finner aldri det jeg leter etter hvis det er mer en 2 poster som inneholder det samme....... da kommer det helt urelevante ting opp! Mvh. Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå