pleks Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hei, jeg har kjøpt meg domene hos domeneshop.no, jeg har funnet template jeg vil bruke på siden; http://btemplates.com/2009/12/02/somewhere-there/demo/ hvordan går jeg frem for å uploade denne på siden? trenger jeg noen programvare? Håper på svar Tomas (: Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 enkleste som jeg syntes når det gjelder templates er å bruke adobe dreamweaver Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Dreamweaver er kjempe til å laste opp mapper med. Skal du ha et gratis alternativ så er http://sourceforge.net/projects/filezilla/ ok. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 1) Last ned themen 2) Last ned wordpress på www.wordpress.org 3) Bruk et hvilket som helst FTP-program for å laste opp (FlashFXP, SmartFTP, FileZilla, etc) 4) Installer Wordpress 5) Velg themen 6) Enjoy (merk at Wordpress krever en MySQL-database - dette følger med hos Domeneshop om du har Webhotell Medium eller større) Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det der er vel en "Blogger" template, altså at den er beregnet brukt med Blogger-systemet til Google. Så hvis du har tenkt å benytte Blogger til å lage siden din så skal det vel ikke være noe problem å bruke den der. Hvis du har tenkt å tilpasse den til et annet system så trenger du nok mer ... Blogger støtter jo opplasting av blogg via ftp. Så du får jo fortsatt til å bruke domenet ditt. (Hvis du har hosting i tillegg til domene selvfølgelig). -C- Lenke til kommentar
jocke Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det der er vel en "Blogger" template, altså at den er beregnet brukt med Blogger-systemet til Google. Uten at jeg har testet noe, eller sjekket noe mer, baserte jeg min kommentar på footeren på siden han linket til: COPYRIGHT 2009 SOMEWHERE THERE BLOGGER THEME BY BLOGGERTHEMES WORDPRESS BY WPTHEMESCREATOR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå