Cookiemonster93 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Heisan hoppsann -_-" Jeg har hatt et problem en stund nå med at explorer.exe fryser ved oppstart.. Og nei, det er ikke internet explorer, det er explorer.exe, programmet som gir deg et skrivebord, oppgavelinje og start-meny. Når jeg starter pc'en kjører det greit nok til at jeg får logget meg inn og kommet meg på nett, men med mindre jeg går i oppgavebehandlingen rett etterpå og skrur av explorer.exe, så fryser alt. Bortsett fra programmer som Firefox, Norton og Steam osv. Men oppgavebehandlingen fryser også. All hjelp vil bli høyt verdsatt siden det er bare littegranne kjedelig å sitte på denne pc'en her.. Som ikke klarer å kjøre Half life 2 normalt på den laveste grafikken :/ Har kjørt ørtenogførti søk etter virus, og feil osv. men har ikke akkurat fått løst det. Har tenkt på å skaffe meg windows 7 og formatere pc'en, men tenkte det ville vært greit å finne ut hva som fører til dette problemet og hvorfor det skjer FØR jeg kjører vista i søpla og ruller ut med windows 7.. Tok også med noen spesifikasjoner.. Windows 64bit 4GB ram 500GB hdd Hewlett Packard Stasjonær har vel hatt den et halvt år ++ Tusen takk på forhånd hvis du kan gi meg noe hjelp med det her.. Begynner å bli litt kjedelig med bare xbox.. Lenke til kommentar
henrich95 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 prøv å åpne sfc /scannow ved å gå på oppgave behandling CTRL + ALT + DELETE gå på programmer og trykk Ny oppgave også trykker du inn sfc /scannow Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det kan høres ut som du har installert noe programvare som kanskje har ødelagt noe her. Hvis det virker kjent, så avinstaller programmet du installerte før problemene startet. Hvis det ikke er tilfelle, og sfc /scannow ikke virket, så kanskje du kan boote fra windows installasjonsdisken for å kjøre en repair. Lenke til kommentar
Cookiemonster93 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Allright da har jeg scannet.. Hva nå? Føler ikke for å gjøre no gæærnt akkurat nå Lenke til kommentar
Cookiemonster93 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Starta explorer igjen nå.. Ser ut som at det funker Finnes ikke ord for hvor takknemlig jeg er ^_^ Lenke til kommentar
henrich95 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Starta explorer igjen nå..Ser ut som at det funker Finnes ikke ord for hvor takknemlig jeg er ^_^ Det er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå