2ni85 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har tenkt å kjøpe meg ny 24" skjerm som skal være Benq. Jeg har kommet frem til to skjermer, men er veldig usikker på hvilken jeg bør velge, derfor hadde jeg satt pris på litt hjelp Valget er mellom disse to: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=477710 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=495362 Svar hadde blitt satt utrolig stor pris på =) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 jeg hadde kjøpt ECO LED skjermen... dog den mangler DVI, så har den HDMI, samt er satans lavt forbruk Lenke til kommentar
2ni85 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 jeg hadde kjøpt ECO LED skjermen... dog den mangler DVI, så har den HDMI, samt er satans lavt forbruk Ja, ser den. Men hva er egentlig forskjellen? Begge koster jo det samme? Eco'n frister veldig, men jeg er ikke så keen på å angre på kjøpet om jeg skulle kjøpe den Hehe. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 forskjellen er at ECO skjermen bruker mindre strøm -> mindre varme ut i rommet, samt at at den pga LED får høyere kontrast ellers har du jo 14 dagers returrett da.. om du skulle angre Lenke til kommentar
2ni85 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Ok, da tror jeg at jeg går for den. Følger det med en fot til skjermen? Beklager, har litt lite peiling på akkurat dette Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 selvfølgelig er fot med Lenke til kommentar
2ni85 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Haha, ok. Takk for hjelpen =) Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Lurer litt på denne skjermen selv, eller kanskje 21,5" utgaven (har litt liten plass). Er foten avtagbar og hvordan er det med veggfester? Kan den medfølgende foten justeres på et vis? Endret 12. desember 2009 av PantZman Lenke til kommentar
2ni85 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Lurer litt på denne skjermen selv, eller kanskje 21,5" utgaven (har litt liten plass). Er foten avtagbar og hvordan er det med veggfester? Kan den medfølgende foten justeres på et vis? Er ikke sikker, men kan si ifra 24. desember hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå