DannyVice Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hei, Jeg venter på en MAC fra Apple store, det står foreløbing leveringsdato : 10 desember. Den dagen er jeg mest sannsynlig ikke hjemme. Hva gjør de da? Kommer 2 uker senere eller hva skjer ? På forhånd takk. Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hei, Jeg venter på en MAC fra Apple store, det står foreløbing leveringsdato : 10 desember. Den dagen er jeg mest sannsynlig ikke hjemme. Hva gjør de da? Kommer 2 uker senere eller hva skjer ? På forhånd takk. Hvis den kommer med Bring så leveres den på døren. Er ikke mottaker hjemme leveres den til tilhørende postkontor for henting. Lenke til kommentar
Quick Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Den legges nok bare til sides hos ditt lokale postkontor for senere avhenting. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Okey, takker for svar Når er leveringen som regel? Midt på dagen eller sent? Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Okey, takker for svar Når er leveringen som regel? Midt på dagen eller sent? På dagtid, her i trondheim er nok fristen kl. 16:00, etter den tid legges den på postkontor. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Ok, takker! Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Apple leverer normalt med bud i de store byene, dvs. TNT. Du vil da få en lapp på døren som sier at budet har vært der og du må prøve igjen senere. I mindre byer/steder er det posten som tar over. Da kommer den på posten som vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå