Gå til innhold

Hodetelefoner som tåler juling

Hotvedt

Anbefalte innlegg

Er ute etter et sett hodetelefoner som tåler litt juling, samt propper hvor ledningen ikke ryker hvis de får et lite napp.

Vil ikke ha noe som er altfor stort, og her er ikke lydkvaliteten det viktigste, det er viktigere at de overlever et par turer i bakken.

Tenkte noe i størrelse WESC Oboe, hvordan er de? Gjerne så billig som mulig, men er vel forbredt på å måtte betale litt for dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det beste for deg er Koss Porta Pro ;) Hold deg unne drittmerker som WESC og Scullcandy, de har null kvalitet og lyd.

Porta Pro er det eneste headsettet jeg har hatt og det har vært gjennom veldig mye på de 5 årene jeg har hatt de :) Tåler en støyt og har meget god lyd

Lenke til kommentar

@Humber

Alle leverandørene av hodetelefoner har ulike markedssegmenter de retter seg til. Sennheiser har en haug med hodetelefoner jeg misliker lyden i, men de har sannelig en del som jeg er godt fornøyd med også. Samme gjelder vel de fleste andre som AKG, Beyer Dynamics, Philips, Sony etc.

Når det gjelder noen som tåler en støyt ville jeg først og fremst sett etter solide saker uten masse smågreier og helst noen med utskiftbare ledninger på plugger, sånn som Sennheiser har på mange av modellene sine. Jeg har en hodetelefon (HD265 som er superbehagelige å ha på lenge, men de har litt mye bass - perfekte til film f.eks, og tro meg, det har hatt et par turer i gulvet) fra 2000 som stadig er i daglig bruk. Det eneste jeg har påkostet dem er et par ny kabler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...