masb Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Nå er sida ferdig fra min side. Tar i mot alle innspill, ris og ros. Fire at will. Takker for svar http://kukke.net16.net/index.html Endret 6. desember 2009 av masb Lenke til kommentar
jossy Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Plassering og farge på tekst i footer kan bli bedre. Ellers veldig bra, dette hadde jeg vært fornøyd med =) God jobb. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Føler du kanskje burde gjort noe med footeren. Kanskje litt lysere tekst.. er veldig anstrengende å lese det som står der. Eller veldig fin side:) Lenke til kommentar
masb Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) har fiksa på footeren så nå skulle det være bra. takk for hjelpen Endret 7. desember 2009 av masb Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Om man skal være pirkete så synes jeg alt er litt vel stort og mye luft som preger siden. Spesielt footeren har alt for mye luft etter min mening. Fargevalget på footeren sammen med teksten var heller ikke den beste matchen da teksten forsvinner litt. Noe å tenke på er at selv om det ser bra ut på din skjerm er det ikke sikkert det ser bra ut på alle andres. Noen liker å argumentere at de har en knallgod skjerm, og det har de sikkert men resten av Norge/verden sitter ikke med en knallgod skjerm. Kanskje en sliten 15" CRT skjerm :-) Hvilken oppløsning designer du til? Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 McAfee SiteAdvisor liker ikke siden din. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg får opp noe greier om at jeg mangler programtillegg for å spille av en MP3-fil under "fysioterapi". Lenke til kommentar
masb Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 McAfee SiteAdvisor liker ikke siden din. burde jeg lytte til denne McAfee? Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ditt valg, men med en skrikende alarm i inngangen du kommer ihvertfall til å sørge for at mange besøkende snur i døren. Lenke til kommentar
Xyril Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det vert skrive 'Fysioterapeut', ikkje 'Fysioterapaut'. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det vert skrive 'Fysioterapeut', ikkje 'Fysioterapaut'. Kan hende han er fra Sogn Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg synes siden var bra jeg. Veldig stilren og oversiktlig, lett å finne frem på. Dessuten veldig bra at Peppes Pizza har begynt med fysioterapi også. Lenke til kommentar
masb Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 har bare sida der hvis noen vil se den. læreren skal jo ha den lokalt så det burde gå bra. ja, haha. skrivefeil i header må fikses dummynummer er alltid peppes Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Istede for og bruke MP3 avspilling i Embed kanskje du burde bruke en SWF avspiller (Google ) så løser det problemer med programtillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå