branick Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hellow Nå orker jeg ikke MS sin løsning på "kommunikasjon" et døgn lenger. Hver gang jeg starter den nye msn, så får jeg feilmelding. Det funker å velge reparer installasjon under legg til/fjern programmer, men begynner å bli smått lei å måtte gjøre det hver gang. Tar jo 5 minutter, og maskinen skal restartes, så 15 min bare for å komme seg på msn folkens? Nei takk! Lurer på om dere har noen gode msn-klienter å anbefale meg, og gjerne hvorfor den er bedre enn MS sin løsning for deg! -Øivind- Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg foretrekker den web-baserte løsningen Ebuddy. Den kan også blande sammen kontaktene fra dine andre chattekanaler som facebook, google talk, yahoo og mange flere. http://www.ebuddy.com/ Lenke til kommentar
hernil Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Bruker selv Pidgin og er godt fornøyd med det Lenke til kommentar
branick Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Bruker selv Pidgin og er godt fornøyd med det Den likte jeg også, takk for tipset Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Bare hyggelig (setter denne som løst jeg ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå