frankmg Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Prøvd å latt være å dø, men allikevel prøvd å gjort noe fornuftig for landet vårt? Vi skal da alle dø en dag! I'd rather die as a man than live as a coward selv om jeg sikkert hadde pissa på meg om noen hadde prøvd å ta livet mitt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hadde fienden okkupert Norge og hatt en base her, så hadde jeg kledd av meg alle klærne og løpt naken inn til basen deres, og skreket som en villmann. En fin død. Lenke til kommentar
frankmg Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hadde fienden okkupert Norge og hatt en base her, så hadde jeg kledd av meg alle klærne og løpt naken inn til basen deres, og skreket som en villmann. En fin død. Skal jeg samle alle venna mine åsså stormer vi basen naken istedet? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg hadde kjøpt meg en lommekniv, gaffa teip og en binders så hadde bytta navn til Macgyver 2,0! Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg ville dratt til sjøs og levd på Saltvann og Blåskjell ^^ Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Sett at vi ble okkupert igjen: Levd livet som vanlig, og prøvd å finne ut av hvor det ville vært gunstigst å flykte. I mellomtiden ville jeg ha prøvd å gjøre livet surt for en eventuell okkupasjonsmakt; bæsje i rasjonene deres, naske stuff fra de også videre. Generelt sett være en skikkelig dritt. Så ville jeg jo klart prøve å sikre meg, slik at jeg kunne slå meg opp som den første næringen av ditt eller datt når okkupasjonen forhåpentligvis var ferdig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Måtte vel da inn i førstegangstjenesten . Ellers, prøvd å hamstre rasjoner så levd i kjelleren så langt det er mulig. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Jeg hadde nok blitt innkalt til tjeneste. Endret 28. desember 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ville ikke gjort noe spesielt, tror jeg. Hvis det hadde blitt for ille hadde jeg tatt turen til hytta eller noe. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hadde vel tatt en tur ned til byen for å se nærmere. Skjer såpass lite her fra før av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Hadde jeg ikke blitt kalt inn til, hadde jeg muligens vervet meg og kjempet for fedrelandet. Hadde det derimot vært spørsmål om å sende meg et annet sted for å kjempe for noen andre hadde jeg blitt hjemme og hamstret mat og skaffet tilgang til mat + fått tak i et våpen og noe ammo til selvforsvar. Ville heller ha blitt skutt i hjemmet enn å bli tatt til fange. Endret 1. februar 2010 av Slettet+13412342564 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Først og fremst så ville jeg nok røyket inne, da det står i leiekontrakten at det ikke er lov. Ellers så hadde jeg nok dratt ut i skauen eller opp på hytta som ligger i Tinn. Eller kanskje Femundstraktene. Lenke til kommentar
Erased Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Tatt den gamle kraagen til bestefar, rana Jegerservice for ammunisjon -> Skauen. Lenke til kommentar
Eoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg ville utnyttet det til min fordel økonomisk. Rikets sikkerhet ville vært ekstremt redusert, og nærmest ikke-eksisterende rundt meg, hvis jeg våknet opp til store skuddvekslinger og bomberegn. Den største utfordringen ville nok vært å finne en bank/butikk som ikke allerede var robbet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå