Gå til innhold

Hva ville du ha gjort hvis 3 verdenskrig brøt ut og Norge var i involvert.

-Léon-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett at vi ble okkupert igjen:

Levd livet som vanlig, og prøvd å finne ut av hvor det ville vært gunstigst å flykte. I mellomtiden ville jeg ha prøvd å gjøre livet surt for en eventuell okkupasjonsmakt; bæsje i rasjonene deres, naske stuff fra de også videre. Generelt sett være en skikkelig dritt. Så ville jeg jo klart prøve å sikre meg, slik at jeg kunne slå meg opp som den første næringen av ditt eller datt når okkupasjonen forhåpentligvis var ferdig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+13412342564

Hadde jeg ikke blitt kalt inn til, hadde jeg muligens vervet meg og kjempet for fedrelandet. Hadde det derimot vært spørsmål om å sende meg et annet sted for å kjempe for noen andre hadde jeg blitt hjemme og hamstret mat og skaffet tilgang til mat + fått tak i et våpen og noe ammo til selvforsvar. Ville heller ha blitt skutt i hjemmet enn å bli tatt til fange.

Endret av Slettet+13412342564
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg ville utnyttet det til min fordel økonomisk. Rikets sikkerhet ville vært ekstremt redusert, og nærmest ikke-eksisterende rundt meg, hvis jeg våknet opp til store skuddvekslinger og bomberegn. Den største utfordringen ville nok vært å finne en bank/butikk som ikke allerede var robbet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...