Gå til innhold

Hva ville du ha gjort hvis 3 verdenskrig brøt ut og Norge var i involvert.

-Léon-

Anbefalte innlegg

Jag hade Atombombat bort hela jävla Danmark, Norge och Sverige med de odetonerade atombomber som ryssarna skickar mot Norden. Sedan hade jag flytt till Island där jag hade dräpt hela befolkningen förutom en kvinna med vilken jag sedan hade avlat fram en ny vikingaätt.

Denne karen.. Ja denne karen har skjønt det! :D

:lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke skal jeg i militæret eller noe slikt så ser vel ingen grunn til å gjøre annet enn å leve livet og ha det kos de evnetuelle siste dagene/årene jeg lever på norsk grunn. Mulig jeg hadde flytta til en annen nøytral stat til helvette gav seg og evnt kommi hjem igjen om jeg finner det intressant.

Lenke til kommentar
Hadde søkt asyl i et eller anent muslimsk land i afrika eller noe sånnt, så hadde jeg begynnt å voldtatt alle kjerringene der nede, selge dop, og drive med ymse kriminalitet, som takk for sist liksom.

:!:

Hadde vel levd livet som vanlig. Prøvd å få med samboer og unge til Danmark, hvor resten av familien min er, vel og merke kun hvis Danmark var nøytral og jeg kunne dratt uten risiko for eget liv. Hadde ikke flyktet ala nordmenn flyktet til England under WW2, alt for risikabelt i forhold til gevinst. Kommer nok til å bli med på sånne stille motstandssaker, ala gå med norskt flagg (danskt hvis DK også blir angrepet!), men ikke nok til at det kan få alvorlige konskvenser. Hvis jeg blir tatt og avhørt av en eller annen grunn, kommer jeg til å synge så høyt og tydelig de bare vil, og si alt jeg vet. Ikke at jeg vet noe mer enn hva jeg ser på gata (kommer jo aldri til å involvere meg i motstandsbevegelser, det jeg snakket om tidligere er noe jeg ser andre gjøre) og at Kolsås har vært en NATO base for mange år siden. That's all I know!

Jepp, føler landet er så rævkjørt til tider at jeg ikke har noe behov for å forsvare det. For alt jeg vet kan vi få det bedre. Men samtidig har vi det ganske bra her. Er vel uheldig og jobber i skole, så får tredd en del negativititet over hodet når vi må spare mer og mer. 3 lærestillinger i fjor, på en skole med 30 lærere. 10% av staben :nei: MEN DETTE ER PÅ VIDDENE, beklager. Suser veldig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...