Gå til innhold

Hva ville du ha gjort hvis 3 verdenskrig brøt ut og Norge var i involvert.

-Léon-

Anbefalte innlegg

Vuderte hvilket land som er tryggest og så stjele meg et fly om jeg må! Helst innenfor de først 24 timene. Skulle klart å samle familien også.

EDIT: Og lastet ned wikipedia i tilfelle nettet skulle slutte å virke.

Hva faen? Hva skal du med wikipedia under krig og hvorfor skulle nettet klikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jag hade Atombombat bort hela jävla Danmark, Norge och Sverige med de odetonerade atombomber som ryssarna skickar mot Norden. Sedan hade jag flytt till Island där jag hade dräpt hela befolkningen förutom en kvinna med vilken jag sedan hade avlat fram en ny vikingaätt.

Lenke til kommentar
mobil-nettet kan de faktisk kutte, får å gjøre det vanskeligere for fienden å komunisere.

internett aner jeg ikke noe om...

Tja, er vel bare et sted i Oslo og et par steder over til Sverige at Norge har Internet til resten av verden. Forøverig ville jeg jo vært kongen av kunnskap dersom Wikipedia forsvant da. :p, riktig nok vil ting som satelitt internet osv være svært vanskelig å kutte, men fullt mulig med noen raketter.

Lenke til kommentar

Fylt ludvigen med tomatbønner og tunfisk, tatt ned bestefars mauser fra veggen, røska med meg jervenduken, tredd nickersen på sammen med nisselua og ullgensern, elga meg opp i Mostadmarka og venta på å knalle av mot den første russern som viser seg.

(For deretter å dø som en helt der jeg utraderer et helt kompani med russiske spetnaz-soldater. De siste fire tar jeg med tollekniven. Når jeg ligger der døende, utløser jeg en granat så den russiske obersten som kommer for og se hvilken djevel de har slåss med også tar billetten til de evige sibirske stepper.)

Alt er planlagt!

Lenke til kommentar

Så utrolig mange gode forslag xD

Jag hade Atombombat bort hela jävla Danmark, Norge och Sverige med de odetonerade atombomber som ryssarna skickar mot Norden. Sedan hade jag flytt till Island där jag hade dräpt hela befolkningen förutom en kvinna med vilken jag sedan hade avlat fram en ny vikingaätt.

Hahah wtf ^^

Lenke til kommentar
Kommet meg så langt unna Bodø kommune som mulig med tanke på at bodø er en NATO base :dontgetit:

Er det egentlig det? NATO-personellet på Reitan forsvant jo derfra tidlig i 2008, men er mulig de har kommet tilbake etter sammenslåingen med FOHK.

edit: eller er det BHFS du mener er NATO-base?

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Hadde håpet på at konge familien ikke hadde kommet til molde igjen... De har gjemt seg i molde allerede under en verdenskrig og det endte med at så og si hele byen vart brent ned!

Ellers så hadde jeg vel sett ann på hvem som skulle "ta" over landet, før jeg har tatt noen valg.

Lenke til kommentar
Kommet meg så langt unna Bodø kommune som mulig med tanke på at bodø er en NATO base :dontgetit:

Er det egentlig det? NATO-personellet på Reitan forsvant jo derfra tidlig i 2008, men er mulig de har kommet tilbake etter sammenslåingen med FOHK.

edit: eller er det BHFS du mener er NATO-base?

Dog så vet jeg ikke annet en at Bodø er NATO's største base i Nord-Europa. Og med tanke på at Bodø er hoved-flybasen i Norge så er det et strategisk mål å slå ut...

Lenke til kommentar
Levd som normalt under okkupasjon

Samme, helt til jeg hadde sett et fly fly over meg. Tror jeg hadde gjemt meg i skogen da :p

Så lenge det norske forsvaret ikke begynner å gjemme seg blant befolkningen så tviler jeg på at en eventuelt angriper vil skade sivile. Med tanke på hvor "gode" bomber har blitt så tviler jeg på at de bomber random.

Lenke til kommentar

når jeg tenker meg om, så har jeg faktisk ett stort problem med hva jeg skal gjøre i krig da jeg er både sivil i forsvaret og menig i HV.

jeg skal vel strengt tatt møte begge steder, men det går dårlig å være 2 steder på en gang.

regner med at jeg møter opp i min sivile jobb :p

Lenke til kommentar
mobil-nettet kan de faktisk kutte, får å gjøre det vanskeligere for fienden å komunisere.

internett aner jeg ikke noe om...

Noe vanskeligere å kommunisere blir det vel neppe...

Tenker at både USA og Russland har sine metoder for å kommunisere selv om hele verdens strømnett skulle kolapse (for å overdrive litt)

Lenke til kommentar

Haha! :D

Beste forslaget hittil!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...