-Léon- Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Kan egentlig ikke tenke meg at det vil skje, men hva om. Hva ville du ha gjort hvis du våknet til bomberegn og hører skudd kommer fra utsiden. Ærlig talt så vet jeg ikke helt hva jeg hadde gjort, eller hadde vel prøvd å fått tak i familie medlemene og forsikret meg at de var ok. Men utover det så vet jeg ikke. Hva ville du ha gjort? Lenke til kommentar
Humber Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Pakket med masse, masse mat! Tatt med noen få ekstra klesplagg, åpnet våpenskapet og hentet alle haglene + ammo og dratt til trysil der vi har en hytte midt i døde skævven. Forresten, hvis jeg skulle dratt dit ville jeg tatt med masse klær, alt sammen Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jer er i I-styrken, så alt jeg trenger er tennstempeln og ammo og jeg er good to go. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Ikke dumt å reise til fjells nei Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ville vurdert å melde meg frivillig til å forsvare landet! Lenke til kommentar
Vale Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg tror bestemt jeg ville brygget meg en kanne kaffe, tatt meg en blås og skrudd på TVen. Sett litt på alle de stressa folka... Så ville jeg vel logget meg inn på diskusjon. no og sjekket trøkket tenker jeg:) For øvrig mener jeg vi er godt inni den fjerde verdenskrigen nå. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hadde vel pakket pikk og pakk og stikki av til et eller annet nøytralt land. Bedre å leve lenge som feiging, enn å dø tidlig som en tøffing. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 jeg hadde nok bare jobbet ekstra mye overtid, antagelig 24/7 hadde vel jobbet i en eller annen bunker regner jeg med, er ikke sikker på hvor... Lenke til kommentar
veron Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jer er i I-styrken, så alt jeg trenger er tennstempeln og ammo og jeg er good to go. Må nok følge "plakaten på veggen" og kalle inn troppen min, før vi melder oss for Majoren. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hadde priset meg lykkelig over at jeg ikke er med i Samemantallet. Etniske har tendenser til å bli slaktet på lik måte som en rein når det er krig Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ville vurdert å melde meg frivillig til å forsvare landet! med andre ord så er selvmord et alternativ nei, her hadde vi nok flyktet en plass der man får være ifred..så much for good old norway. Jer er i I-styrken, så alt jeg trenger er tennstempeln og ammo og jeg er good to go. Må nok følge "plakaten på veggen" og kalle inn troppen min, før vi melder oss for Majoren. raaaaaight..den samme majorn som har pakka shit`n sitt og flykta hals over hodet til en plass du og jeg aldri har hørt sett eller råd til og reise til hehe..ikke for og virke for kynisk her men..er folk hjernevaska i det landet for tida eller? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Vuderte hvilket land som er tryggest og så stjele meg et fly om jeg må! Helst innenfor de først 24 timene. Skulle klart å samle familien også. EDIT: Og lastet ned wikipedia i tilfelle nettet skulle slutte å virke. Endret 6. desember 2009 av genstian Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Siden jeg er i forsvaret atm ville jeg sikkert blitt sendt til fronten uten særlig alternativ Hadde jeg kunnet velge ville jeg nok flyktet til fjells ja Lenke til kommentar
genstian Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Siden jeg er i forsvaret atm ville jeg sikkert blitt sendt til fronten uten særlig alternativ Hadde jeg kunnet velge ville jeg nok flyktet til fjells ja Deserter! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Samlet klær, vann og mat for så å prøve å flykte til hytta vår ved kysten. Eventuelt forsøkt å flykte østover over grensen. Lenke til kommentar
veron Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg er nok ingen stor helt, men jeg har nå forpliktet meg til å beskytte familien min og landet mitt. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Face it folkens Noen må dø for å vinne Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Face it folkens Noen må dø for å vinne jepp..men det er ikke bare survival of the fittest..men smartest også alle gode ideer om hytte ved sjøen, fjellet,skogen osv hørest greit ut men..på et eller annet tidspunkt vil det nok gå en tropp forbi som ikke nøler med og og bruke regler for strid som dasspapir, så tror nok man må tenke større med tanke på hvor man vil dra hen Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Rømt landet. Lett. Ikke faen om jeg skal være noen soldat. Mitt eget liv er viktigere enn nasjonens sikkerhet, sorry mac. Satser på at sverige beholder sin imponerende frihets hot streak, og jeg bor på østlandet, så skulle klare å komme meg over ditt kun få timer etter krigsutbrudd. Endret 6. desember 2009 av Skurupu Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Levd som normalt under okkupasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå