Gå til innhold

Silent Twin, eller Igloo Silent Breeze?


power

Anbefalte innlegg

Jeg driver å titter litt på vifter som er litt stillegående til en amd cpu. Så kom jeg over silent twin. Så ganske kurrant ut, med bare 19dB.

 

Men så har jeg kommet over Igloo Silent Breeze som også skal visstnok ha 19dB...

 

Hvem bør jeg ta?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

CS_eR GøY:

 

Du lurte på hva slags temp man kan forvente med en Barton 2500+ med Igloo Silent Breeze.

På jobb har jeg ett chieftech miditower med ovenfornevnte prosessor og vifte på ett Asus A7N8X og ingen kabinettvifter.... (jeg var skeptisk i starten fordi privat kjører jeg en XP2100+ palomino for de som kjenner til varmeutviklingen fra denne).

 

Idle temp på MB er 35°C og CPU 39-41°C. Litt mer under load. Ikke så galt da... :smile:

Lenke til kommentar

Som folk her sier.. Igloo'en.

Jeg har en serdeles lydsvak pc, så jeg bestemte meg for å bytte ut min 19 db Silent Breeze med Silent Twin 16 db.. however, igloo'en var behageligere lydnivå på. Twin'en hadde en liten høyvrekvent lyd jeg ikke lite.. ikke kjøler den bedre heller. Og halve prisen.

 

Bytter tilbake eller finner noe enda stillere..

Lenke til kommentar
Som folk her sier.. Igloo'en.

Jeg har en serdeles lydsvak pc, så jeg bestemte meg for å bytte ut min 19 db Silent Breeze med Silent Twin 16 db.. however, igloo'en var behageligere lydnivå på. Twin'en hadde en liten høyvrekvent lyd jeg ikke lite.. ikke kjøler den bedre heller. Og halve prisen.

 

Bytter tilbake eller finner noe enda stillere..

 

Endelig en som har prøvd begge og kan anbefale en. Tror jeg går for igloen da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...