davidpeder2 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Jeg har den bærbar Vista og HVÆR gang jeg skal starte noe i full-skjerm så kommer det masse forskjellige farger og skjermen streiker. Men jeg har en lovlig versjon av Vista og jeg har Reformatert den så jeg hvet ikke hvorfor dette skjer Det har sikkert noe med Driveren min, men får ikke ordnet det. Jeg har: HP Pavilion dv6740eo (Jeg får vel kjøpe en Ps3 istedenfor Endret 6. desember 2009 av davidpeder2 Lenke til kommentar
pcandmachelper Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har den bærbar Vista og HVÆR gang jeg skal starte noe i full-skjerm så kommer det masse forskjellige farger og skjermen streiker.Men jeg har en lovlig versjon av Vista og jeg har Reformatert den så jeg hvet ikke hvorfor dette skjer Det har sikkert noe med Driveren min, men får ikke ordnet det. Jeg har: HP Pavilion dv6740eo (Jeg får vel kjøpe en Ps3 istedenfor Se etter om du finner noe nytt av BIOS. Åssen skjermkort er det du har a? Kan jo være den som er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå