fsx Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) hei så dene på youtube jeg limer inn jeg skal begyne og lage rc fly men trenger isopor til det "Her er jomfruen av mine RCPowers EXTRA 300. Før du prøver en 3S Li-Po 11.1V - 800mAh med 8x4 prop jeg først brukte 2S 7.4V - 1000mAh med 9x4.7 prop. Ikke et dårlig valg. TX ble satt med 70% dual rate som fungerte MYE bedre enn uten (takk "komme ut og fly - tallguysd"). Jeg tror 3S med 8x4 vil gjøre flyet overmannet, selv om jeg bare brukte en 1200kv børsteløs motor .. Dette EXTRA 300 er svært fleksibel og burde faktisk trenger noen ekstra karbon krysset langs skroget. Har noen experiance med det? Neste uke: MiG-29! (Musikk: Manic Bloom - Never Back Down) " så jeg trenger en 5mm depron plate fra maxbo eller noen andre butiker kan du sende meg link til den? Endret 6. desember 2009 av fsx Lenke til kommentar
MidnightCreep Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hei Hør med disse: http://nettbutikk.digitroll.no/ogrey/display.aspx eller www.ogrey.com og klikk på nettbutikk De driver med det som du prøver å forklare.. eller kan du sikkert høre med en bedrift som driver med plast/isopor i ditt nærområde. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå