lunapassion Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hjeeeelp..... Nå har jeg tenkt lenge og vel, og blir bare mer og mer usikker. Skal kjøpe en mini-pc, og klarer ikke å bestemme hvilken er best av asus eee 1008HA eller 1005 eller 1101ha Var bestemt først på 1008ha,(kostet 2500,-) men så leste jeg dette om at batteriet er integrert, og ikke varer så lenge. Leste meg til at 1005 var et bedre alternativ... Versjon med bluetooth(men dog dårligere kamera,prossesor osv) koster 3000,- Da jeg hadde bestemt meg for den ser jeg nå at 1101ha koster det samme, har bedre kamera, så nå klør jeg meg skikkelig i hodet.. Pc`n skal brukes til "jenteting", altså ingen tunge spill eller slikt...mest surfing. Blir 11,6 tommer mye større "in real life" en 10? er redd den skal bli for stor.... plz hjelp meg..... Og obs, den MÅ være rosa.... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg hadde kjøpt 1101ha da den har klart bedre skjerm med høyere oppløsning og best batteritid av de alle. http://www.tu.no/forbrukerteknologi/article220573.ece Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg kjøpte 1101HA til kona. Hun kommenterte at den var større enn hun trodde, men er likevel meget fornøyd. Tastaturet er veldig godt å skrive på, batteritiden topp, i tillegg følger det med et program som overklokker prosessoren ved å trykke på en knapp. Dermed får du et godt valg mellom god batteritid og ekstra ytelse når det er nødvendig. Personlig synes jeg tastatur og oppløsning blir for lite på en 10", men det er nok forskjell dersom en jente skal bruke den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå