Deelay Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Har et rart problem jeg ikke har vært borti før... Har en HP laptop jeg kjøpte i august. Når jeg skiver på nett, virker tastene dårlig så jeg må trykke hardt. Men når jeg skriver i word eller notepad lokalt, virker alt som det skal... Jeg har kjørt AVG og Adaware uten at de har funnet noe virus, men mistenker at det kan være et likevel... har en nøkkel på Norman tro jeg, så tenkte å prøve det óg... kan jeg ha rett? Sidene laster litt tregere enn normalt også... Eller burde jeg gå og ta garantien? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Forsøkt med USB-tastatur ? Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Nope... Var sånn plutselig nå på søndag, så hadde tenkt til å stikke på butikkenå prøve i dag... men det ser ut som det er bra nå... hmmm... Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Så ble det værre til kvelden... Tror det er en process som lagger egentlig, for innimellom hører jeg disken jobber hardt. og tastene funker litt bedre nå + at alle websider laster tregt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå