Gjest gavegutten Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Har endelig fått god kontakt med jenta jeg liker. Vi har hatt bekjentskap fra et møte for ca et år siden, og siden kommunisert over internett. for en liten stund tilbake var jeg og besøkte henne på jobben, noe som er det beste møtet noen gang. helt utrolig deilig! så nærmer det seg jul såklart, og jeg har hintet frem om hva hun ønsker seg til jul! hun sier bestemt at hun ikke ønsker seg noe, annet enn en klem Det skal hun selvfølgelig få, men hva passer bedre enn å gi henne en liten gave etter klemmen? Det er hvertfall planen. Problemet er gaven Jeg har vært innom flere tanker; smykke/ørepynt, hjemmestrikka ullsokker ("er jeg varm på føttene, så er jeg varm i hele kroppen", noe vi snakket om da vi møttes sist), kinobilletter, middag... Tidligere til bursdagen hennes, sendte jeg en rose. Hun var kjempeglad, ingen tvil om det For å kommentere tankene mine, så synes jeg å finne smykker en jente liker, er svært individuelt fra jente til jente. Det samme med parfyme, og tror jeg heller vil hun skal være med å finne noe hun liker. Hjemmestrikka ullsokker rekker jeg sannsynligvis ikke, men min bestemor har strikket ganske mye i sin tid, og har sikkert liggende nye sokker på lager. Føler selv at det er den mest personlige og beste ideen til nå! Kino er alltid gøy, men føler ikke det er helt julegave.. Samme med middag, som er litt "rart" ettersom det ikke er så mange utesteder der vi kommer fra, og vi kanskje ikke er helt klare til å ta det hjemme enda. Håper til slutt noen har andre gode tips til små julegaver, som kanskje kan ha mer personlig enn materialistisk verdi! Tror jenter setter pris på sånt. Beste hilsen gavegutten, og god jul til dere alle! Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Klassiker. Fikk denne selv av ei jente etter å ha ønsket meg en klem. I tillegg sa jeg at jeg ønsket meg roseblader, løvetannstillk og litt gress. Dét fikk jeg også, i en liten boks . Noen jenter er søte! Endret 6. desember 2009 av StianGH Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 en parfyme DU liker godt sånn att hun lukter godt Lenke til kommentar
Gjest gavegutten Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hei, og takk for svar folkens Liker selv tanken på ullsokker, men tror kanskje jeg må kjøpe de. Tror dere det blir upersonlig? Og den boken var bare helt rå! Passer nok perfekt! Tror heller hun må bestemme hvordan hun skal lukte, er veldig individuelt.. Vanskelig og vite om hun liker den også. Heller noe hun føler seg vel med og hun har kjøpt selv, enn noe hun ikke liker så godt. Takk igjen! Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Klassiker. Fikk denne selv av ei jente etter å ha ønsket meg en klem. I tillegg sa jeg at jeg ønsket meg roseblader, løvetannstillk og litt gress. Dét fikk jeg også, i en liten boks . Noen jenter er søte! aaaaaawww, så søtt gjort av ho ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå