boffeeen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Nei, ikke i mine øyne, men ta hensyn til at dette er mine tanker om dette emnet. Nei, men da finnes det ikke en eneste nordmann i hele Norge. Hvor tror du det norske folk kommer fra? Potetåkrene? Potetåkre du liksom... Gudene Odin, Ve og Vilje gikk langs en strand. Her fant de to trestokker som hadde drevet i land. En var av ask og den andre av alm. Odin blåste livets pust inn i trestokkene, så de kunne puste og leve. Vilje ga dem forstand og bevegelse, mens Ve ga dem form, tale, hørsel og syn. De ga dem varme og farge, slik at de ikke lenger bare var drivved, men mann og kvinne. De kalte mannen Ask og kvinnen Embla. Fra disse to stammer alle mennesker. Men hvor kommer innvandrerne fra? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 haha genial tråd. Mange som stemmer frp her? Forskjellen er at det er ikke noe som heter førstegenerasjon nordmann. Eller teknisk sett så kan si at generasjonen som ble født etter at Norge ble dannet som eget selvstendig land for første gang er første generasjon nordmenn. Men det er i grunn tåpelig. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ja, for her er den intellektuelle kremen mener du? Rasisme og idioti går gjerne hånd i hånd. Noe vi ser ganske tydelig tegn på i denne tråden. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Dersom det skulle være noen tvil, så tuller jeg bare. Forøvrig så er du, Kloakko, avfall jeg gjerne ikke vil ha. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 At den første finns ikke, man blir ikke nordmann, man er. Annengenerasjon innvandrer er et annet ord for annengenerasjon snylter bare. Forøvrig så er ca 67-69% av våre innvandrere sysselsatt, jeg antar at den argumentasjonen er nok begrunnet av stigmatisering av enkelttilfeller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå