zaler Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Jeg og samboeren har bestemt oss for å flytte, jeg vil bli boende i Oslo, mens hun vil helst ut. Så vi har bestemt oss for at Bærum er en ganske nøytral sone. Har snakke med ett par stykker som er derfra og flere snakker ned om områder som Rykkinn og Bryn og sier det er mye gjeng miljø osv. Jeg vil gjerne vite hvor i Bærum som er hyggelig, ikke har veldig dårlig rykte, ikke se svin dyrt og ikke er fryktelig langt unna Oslo. Eller som har 3 av 4;) - Vi vil gjerne bo i rekkehus/blokk (alt annet enn enebolig) - Vi har ikke barn nei, planlegger heller ikke å få det snart (håper jeg!) - Vi må ha to soverom - Det må være enkelt å komme seg inn til Oslo - vi kan betale rund 1.6-8 (helst ikke over det) - størrelsen er ikke så viktig Det viktige er egentlig at det er et hyggelig området, og at det ikke har et veldig dårlig rykte:) Ser litt på leiligheter på Halsum.. er det noe? Takk:D PS: vet egentlig ikke hvor jeg bør poste denne..:S Endret 6. desember 2009 av zaler Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Kan du gi opplysninger om Boligtype? Plassbehov - kvadrat - antall soverom? Kollektivtransport? Hvor jobber dere? Har dere/skal dere ha barn? Hva kan dere betale? Interesser som idrett og friluftsliv? Ole Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg vil anbefale Hosle, Personlig syns jeg det er veldig hyggelig der og miljøet er ganske bra. Der er det store blokker med mange leiligheter osv, også er det sånne store hus som er delt inn i 4 leiligheter. Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 "hvor lang unna bærum bør man bo" mener du vel? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 "hvor lang unna bærum bør man bo" mener du vel? Første jeg tenkte og Ser ikke hva som er så attraktivt med blærum. Men om man takler sosiolekten så er det sikkert stille og fint. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 - Vi vil gjerne bo i rekkehus/blokk (alt annet enn enebolig) - Vi har ikke barn nei, planlegger heller ikke å få det snart (håper jeg!) - Vi må ha to soverom - Det må være enkelt å komme seg inn til Oslo - vi kan betale rund 1.6-8 (helst ikke over det) - størrelsen er ikke så viktig Har dere bil til begge? Hvor jobber dere? Haslum og Hosle er nevnt. Begge områdene er ganske store. Kommunikasjonsbehov vil kunne være avgjørende for en anbefaling. Ole Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg kan anbefale Bekkestua.. Har bodd der hele mitt liv. Veldig lite til ingen gjengmiljo, bra med trikk og buss og tog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå