Uncle Scrooge Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Her er en tråd der du kan skrive din ønskeliste til jul. Syns ihvertfall selv det er en god inspirasjon å se andres lister. Har søkt etter en lignende tråd, men ikke funnet noen, så hvis det finnes bare steng denne. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Snowboard Snowboardutstyr Losjakke Adidas Summit x Ramson Nytt HK, ny CPU, mer RAM og nytt skjermkort Et år med Xbox Live Gold Stieg Larsons "Millemiumtrilogi" Morgenkåpe Tøffler Penger Diverse filmer Diverse CD-er Penger Foreløpig liste hvertfall. Endret 6. desember 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Måtte skrive noe igår, så ble til: Roccat Kave 500 gig HDD Qpad Musematte. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Foreløpig har jeg bare: Klær Gavekort til forskjellige plasser Kabel Tv-PC Og må gi ønskeliste i kveld, så må tenke ut litt mer. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 1. penger er ikke jeg enkel og handle til ? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Og må gi ønskeliste i kveld, så må tenke ut litt mer. Jeg må også levere handlelisten ikveld. Jeg har ikke så mye annet enn dette på listen min: Skjorter Deodorant DVD-filmer Mansjettknapper Noen som har noen forslag? Jeg må nesten ha et par ønsker til... Lenke til kommentar
greiven Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Har egentlig ingen spesiell rekkefølge, men setter opp det jeg ønsker meg: - Penger - Nynorsk ordbok - Tysk ordbok - The Art of Problem Solving, Volume 1: the basics og Volume 2: and beyond - Lacoste Observe Hi SLK, brune - Drikke med etanol - Klær - Abonnement på Illustrert Vitenskap - Prison Break Complete - Hjemmekinoanlegg - Sofa Endret 7. desember 2009 av greiven Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Tror jeg får begynne å ønske meg ting til hybeltilværelsen neste år, vannkoker, kaffetrakter, toastjern osv. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Corsair Obsidian Series 800D og Intel 80GB X25-M SSD 2,5" S-ATA II GEN2. Det eneste jeg ønsker meg. Tviler på jeg får det... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg vet alerede hva jeg får (har bestilt det selv for mine foreldres penger). Jeg vet ikke alt da, men dette har jeg bestilt til nå. Filmer: Godfather Trilogy Det Sjuende Inseglet Citizen Kane Casablanca Final Fantasy VII Advent Children Blu Ray A Clocktower Orange CD'er: Finntroll - Midnattens Widunder Gojira - The Way of the Flesh Moonspell - Night Eternal (CD+DVD) Vreid - Milorg Uten om dette så ønsker jeg god mat og god stemmning Lenke til kommentar
Marny Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 http://www.sportmann.no/psnweb/product.asp...&deptid=212 Ønsker jeg meg..! Men er det mulig at bare sportmann i hele verden selger emeron? Finner ikke noe om det på nett i det hele tatt jeg. Blir trist Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 seven billion trillion gazillion USD$ aka penger En alt betalt tur til amerika i 7 dager hadde vært nice enda en skjerm til pcen hadde vært nice Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Har ikke mange til nå, men her er den: Beat By Dr. Dre Asus 5870 Samsung 24" Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) - skaller - kniver - kokkejakke (kortermet) - kokebøker - iPhone - Blackburn stuff - cash - alkohol - pynt e.l til rommet mitt - DJ hero Endret 13. desember 2009 av Chef Samebror Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 - Åtte ekstra liv - Tanks En fra andre verdenskrig klarer seg. Kan godt leveres på Lillehammer. Time to do some damage.. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 - Millenniumtriologien fra Stieg Larsson - Twilightbøkene - Hele Harry Potter serien (bøkene) - Lommebok - Jakke og bukse til å ha i bakken - Goggles - Personlig rydder - DVD- og Bluerayspiller - Penger - Istidtriologien (jepp, det har kommet samleboks) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå