Gå til innhold

[Løst]hvordan lagre det jeg har lagd i c++ til .exe eller .bat?

Anbefalte innlegg

har søkt en lang stund på forumet og gogglet dette, så jeg spør her. jeg har laget dette her i c++ og lurer på hvordan jeg lagrer dette til .exe eller .bat eller noe annet som gjør at jeg ikke må kjøre det i c++ for at den skal fungere.

// programerings prøving.cpp : Defines the entry point for the console application.
//

#include "stdafx.h"

int _tmain(int argc, _TCHAR* argv[])
{
return 0;
}

#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>

int main()
{
printf("hei! \n ");

system("PAUSE");

printf("Hva syntes du? \n ");
system("PAUSE");
system("mspaint");
return 0;
}

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du får kjørt det "i c++" så ligger det sannsynligvis allerede som en .exe-fil en eller annen plass i mappen (eller en undermappe) til prosjektet.

Det blir litt feil å si "kjøre det i c++". C++ er ikke annet enn navnet på språket; c++ er ikke et program som kjører programmet ditt. Du mener kanskje kjøre det i Visual Studio (hvis det er det du bruker) eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Hvis du får kjørt det "i c++" så ligger det sannsynligvis allerede som en .exe-fil en eller annen plass i mappen (eller en undermappe) til prosjektet.

Det blir litt feil å si "kjøre det i c++". C++ er ikke annet enn navnet på språket; c++ er ikke et program som kjører programmet ditt. Du mener kanskje kjøre det i Visual Studio (hvis det er det du bruker) eller noe sånt.

jeg bruker microsoft visual c++ edition

Lenke til kommentar

tusen takk jeg fant den i en undermappe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...