GtHoo Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 har søkt en lang stund på forumet og gogglet dette, så jeg spør her. jeg har laget dette her i c++ og lurer på hvordan jeg lagrer dette til .exe eller .bat eller noe annet som gjør at jeg ikke må kjøre det i c++ for at den skal fungere. // programerings prøving.cpp : Defines the entry point for the console application. // #include "stdafx.h" int _tmain(int argc, _TCHAR* argv[]) { return 0; } #include <stdio.h> #include <stdlib.h> int main() { printf("hei! \n "); system("PAUSE"); printf("Hva syntes du? \n "); system("PAUSE"); system("mspaint"); return 0; } Lenke til kommentar
svatt Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvis du får kjørt det "i c++" så ligger det sannsynligvis allerede som en .exe-fil en eller annen plass i mappen (eller en undermappe) til prosjektet. Det blir litt feil å si "kjøre det i c++". C++ er ikke annet enn navnet på språket; c++ er ikke et program som kjører programmet ditt. Du mener kanskje kjøre det i Visual Studio (hvis det er det du bruker) eller noe sånt. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Hvis du får kjørt det "i c++" så ligger det sannsynligvis allerede som en .exe-fil en eller annen plass i mappen (eller en undermappe) til prosjektet. Det blir litt feil å si "kjøre det i c++". C++ er ikke annet enn navnet på språket; c++ er ikke et program som kjører programmet ditt. Du mener kanskje kjøre det i Visual Studio (hvis det er det du bruker) eller noe sånt. jeg bruker microsoft visual c++ edition Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 da finner du exe filen i prosjektmappa di, under bin/debug eller bin/release Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Hvis du får kjørt det "i c++" så ligger det sannsynligvis allerede som en .exe-fil en eller annen plass i mappen (eller en undermappe) til prosjektet. Det blir litt feil å si "kjøre det i c++". C++ er ikke annet enn navnet på språket; c++ er ikke et program som kjører programmet ditt. Du mener kanskje kjøre det i Visual Studio (hvis det er det du bruker) eller noe sånt. tusen takk jeg fant den i en undermappe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå