Ideal Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Vurderer 1-bluss eller 2-bluss fra biltema, den typen der man stikker gasspatron inn i. Piezotenning. http://www.biltema.no/Fritid/Friluftsliv/P...arat-2-x-28-kW/ Er det noen som kan fortelle meg om dette her er brukbare greier til å lage mat når man er ute på tur? Endret 6. desember 2009 av Ideal Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Nå skriver du ikke hva slags tur det er snakk om, så vidt jeg husker funker gass dårlig hvis det er skikkelig kaldt.. Men bortsett fra det ser jeg ingen grunn til at det ikke skulle virke. Lenke til kommentar
akle Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Propan holder vel til 10 minus tror jeg, og så finnes det en versjon som holder til 15. Blir det kaldere kan du bruke en multifull brenner. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Vel, jeg tenkte å bruke dette om sommeren. Spørsmålet var vel mer om biltema's greier holder mål, de koster jo noen få hundrelapper, mens XXL selger lignende produkter fra 1200kr og oppover.. Lenke til kommentar
akle Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Vil tro kvaliteten er helt grei. Det er bra kvalitet på en god del hos Biltema, men det varierer jo dessverre. Dra å se på det. Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har prøvd gassbrenneren i sommer og den fungerte helt greit. Går på små butangassflasker som er mye billigere en propan o.l. En flaske holder til ca. 1 times bruk. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Har prøvd gassbrenneren i sommer og den fungerte helt greit. Går på små butangassflasker som er mye billigere en propan o.l. En flaske holder til ca. 1 times bruk. Supert, da kommer jeg til å kjøpe meg en slik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå