Spenis Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hei jeg vil ha HTML koden til dette spillet: http://www.officegamespot.com/officegames/appleshooter.htm Takk på forhond. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Forstår ikke helt spørsmålet ditt. Spillet er laget i flash? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 HTML kan bare brukes for å beskrive hvordan en webside skal se ut, ikke hvordan et spill skal fungere. Dette spillet er kompilert i flash-format, altså er det i praksis ikke mulig å få ut koden. Vil du lage tilsvarende spill selv, må du ta en titt på Adobe Flash. Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Forstår ikke helt spørsmålet ditt. Spillet er laget i flash? Jeg skal ha spillet på hjemmesiden. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 du finner flash downloader på itpro.no, så googler du hvordan men legger inn flash i en html kode. Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 At noe ligger ute på nett gir en ikke automatisk rett til fri bruk, så før du går hen og tyvlåner andres verk foreslår jeg at du heller kontakter sideansvarlig og pent spør om du kan få en kopi av spillet og om du kan legge det ut på nettsiden din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå