Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Hvor kjøpe kondomer?


Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Har et lite problem fikk lyst på kondomer (Med smak).

 

Hvor kjøper jeg dette uten og vekke mistenksomhet?

 

Var lett når man var liten og bare skulle kødde med dem. :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Nei bor i en bygd. Og visst du har det så skjønner du at alle vet hvem alle er så fristende og komme innom der og handle eller noen andre stede fordi alle vet jo hvem jeg er overalt..

 

Feks: Visst jeg kjøper på butikken som ligger et stykke unna her får sikkert dama vite det uansett. :wallbash:

 

Men får nok bare noen til og betale på kondomeriet, selv om jeg har handlet det før.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Hehe. Hun vet jeg har, men vil ha noen med smak på bare for morro skyld.

Har fra før av, men var slike med smak jeg kunne tenkt.

 

Ja burdet verdt det, men her på landet er jo et slikt rykte verre en tørt brennende gress..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Må bare tenke ut en genial plan til hvordan jeg skal kjøpe den.

Har bare Visa Electron...

 

Kan jo bestille med postoppkrav og få bestemor til og hente den?? :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Neivel, men bestemora di kan du sende for å plukke de opp?

 

Hehe, jeg kan skjønne at ikke alle har et like åpent forhold til foreldrene sine som jeg har, men uansett.. Jeg tror nå ikke det ville ha vært et problem :p

 

Bestemor hadde bare sakt "Bra du kjøper prevesjon" visst hun hadde henta dem og åpna pakken. :thumbup:

 

Pappa hadde vell sakt "Du skal faen ikke pule før du e 16"... :ermm:

Lenke til kommentar

Kondomkjøp ja.. Første gang jeg kjøpte, var på en bensinstasjon.. Og selvsagt var det flere forskjellige typer der. Og før jeg rakk å tenke meg om; glapp det ut av meg: "Hva er forskjellen da?".

 

Og selvfølgelig begynte den jævelen som stod bak disken å forklare ut i det vide og det brede om både det ene og det andre... og om hvorfor og hvordan.. :blush: Og selvfølgelig strømmet det stadig inn folk som stilte seg opp bak-, og på siden av meg, og som ventet... Og dette var i ei snål liten bondebygd, der de fleste kjenner de fleste, og hvor sladderen sitter svært løst.

 

Gjett om jeg måtte bite tennene sammen, når jeg gikk slukøret ut der ifra, knallrød i ansiktet, mens jeg stirret i gulvet! Fyfaaader.. :sick:

 

Nei, bestill i oppkrav fra kondomeriet du. Enkelt og greit, + anonymitet!

Endret av greygenic
Lenke til kommentar
Kondomkjøp ja.. Første gang jeg kjøpte, var på en bensinstasjon.. Og selvsagt var det flere forskjellige typer der. Og før jeg rakk å tenke meg om; glapp det ut av meg: "Hva er forskjellen da?".

 

Og selvfølgelig begynte den jævelen som stod bak disken å forklare ut i det vide og det brede om både det ene og det andre... og om hvorfor og hvordan.. :blush: Og selvfølgelig strømmet det stadig inn folk som stilte seg opp bak-, og på siden av meg, og som ventet... Og dette var i ei snål liten bondebygd, der de fleste kjenner de fleste, og hvor sladderen sitter svært løst.

 

Gjett om jeg måtte bite tennene sammen når jeg gikk slukøret ut der ifra, og knallrød i ansiktet, mens jeg stirret i gulvet!

 

Nei, bestill i oppkrav fra kondomeriet du. Enkelt og greit, + anonymitet!

Det er ikke alltid like gøy å stå bak kassen når disse spørsmålene kommer heller. At den som ekspederte deg begynte å forklare er kun god service og du skal være takknemlig for at han i det hele tatt gadd ^^ Jeg tror folk som har kjøpt kondomer av meg har satt pris på hvordan det tas, med tanke på at det å kjøpe kondomer nesten er noe av det værste man kan gjøre (verden vil aldri vokse opp...) Jeg bor kanskje ikke i en liten bygd, men butikken min lå så avsides at jeg var på førstenavn med nesten alle kundene mine.

 

Spørsmål...

 

Vil dere si det er værst å kjøpe av mann eller dame? Gammel eller ung? De som har solgt flest kondomer i min butikk er meg og en av mine ansatte, 22 og 23 år :) Er det komfortabelt at den som ekspederer deg er jevngammel med deg? Er det derfor det kan være vanskelig å kjøpe i nærbutikken?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Nei fordi han som eier butikken er også en god venn av pappa og han er også en god venn av dama sin far.

 

Ikke så arti at faren til dama skal høre sånt...

Lenke til kommentar
...

Det er ikke alltid like gøy å stå bak kassen når disse spørsmålene kommer heller. At den som ekspederte deg begynte å forklare er kun god service og du skal være takknemlig for at han i det hele tatt gadd ^^ Jeg tror folk som har kjøpt kondomer av meg har satt pris på hvordan det tas, med tanke på at det å kjøpe kondomer nesten er noe av det værste man kan gjøre (verden vil aldri vokse opp...) Jeg bor kanskje ikke i en liten bygd, men butikken min lå så avsides at jeg var på førstenavn med nesten alle kundene mine.

 

Spørsmål...

 

Vil dere si det er værst å kjøpe av mann eller dame? Gammel eller ung? De som har solgt flest kondomer i min butikk er meg og en av mine ansatte, 22 og 23 år :) Er det komfortabelt at den som ekspederer deg er jevngammel med deg? Er det derfor det kan være vanskelig å kjøpe i nærbutikken?

Selvsagt var det god service, jeg skal ikke påstå noe annet, det ble bare fryktelig flaut. Og så til de grader absolutt det motsatte av hva jeg hadde håpet på-, og planlagt i forveien - rett før jeg endelig fikk samlet nok mot til å endelig få det unnagjort. Det er så sant så sant; verden vil aldri vokse opp.

 

Når det gjelder ditt spørsmål; jeg vil nok si at jeg helst hadde siktet meg inn på en av samme kjønn (gutt), og helst jevngammel eller yngre. Og helst en plass jeg ikke kjenner så mye som en kjeft, og ellers ALDRI handler ellers, men det er meg da; jeg er en veldig privat person.

Endret av greygenic
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...