Daddlemannen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hei, Var en tur hos en spesialist, han hadde en rar dings som han satt og snakket inn i. Denne tok opp det han sa. Hva slags duppedings var dette? Den virket utrolig kjekk! Hvor kan man få kjøpt noe slik? Finnes det software som støtter norsk språk der ute, i tilfellet hva heter det? (Legen snakket dansk). Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Rett og slett en vanlig mic og voice to text programvare. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Standard i Win 7 tar litt tid og "sett" opp da du må lære deg selv og datan og "kjenn" , testa det litt når jeg la in win 7 men det ble for stress Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Akkurat hva heter det? Det må jeg skjekke når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 i win 7 heter det : Speech Recognition og befinner seg under kontroll panelet Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Er det mulig å aktivere dette når jeg har Windows 7 på norsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå